Süel - Jótékonysági Műhelyvásár 2017
A nők elleni erőszak megszüntetésének világnapján, idén is jótékonysági műhelyvásárt szervez, az egyedi kötött világáról ismert, magyar márka, a Süel. A vásár bevételét 2017-ben is, ahogy az előző három évben, egy női jogokért küzdő szervezet, a NANE kapja. Céljuk, hogy az adománnyal segítsenek a családon belüli erőszak áldozatainak, illetve felhívják a figyelmet a problémakörre.
A 2014-ben induló program a tervező, Csillag Zsuzsi, saját ötlete nyomán valósult meg, és már az első három évben is rendkívül nagy sikert aratott a vásárlók és a támogatott szervezetek körében. A vásár most már elengedhetetlen része, mondhatni fő pillére a márka társadalmi szerepvállalásának, ami ilyen hosszú távon, intergráltan, egy kisvállalkozás esetében igazi kuriózum.
További képekért kattints a fotóra!
A koncepció a márka értékeihez, arculatához valóban illeszkedik, hiszen kizárólag nőknek terveznek, illetve több aktivitásuk is a vásárlókat, valódi nőket helyezi a középpontba (pl: Süel az Inspiráló Nőkért pályázat stb.), emiatt a vásárlók körében is igen népszerű.
Különlegessége a vásárt megelőző kampánynak, hogy nagykövetei túlélők, azaz olyan nők, akik már átélték a családon belüli erőszak valamilyen formáját és most először vállalják arcukat és a múltjukat a nyilvánosság előtt. A szlogen „A színek a ruhádra valók...” utal a túlélők múltjára és szorosan kapcsolódik a márka egyedi színvilágához.
Az egyedülálló kezdeményezést a segélyszervezetek is támogatják, mert valódi segítséget nyújt nemcsak az adomány tekintetében.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez