Scarlett Johansson a vágyak tárgya
Új parfümmel rukkolt elő a Dolce & Gabbana, amelynek reklámarca még mindig a gyönyörű Scarlett Johansson.
Eléggé belehúzott a Dolce & Gabbana parfümök terén. Nyáron a Light blue új kiadásai, ősszel a Pour Femme és Pour Homme újraértelmezett illatai, februárban pedig jön a The One Desire. A karakteres illat mandarin, licsi, bergamot és liliom fejjegyeket, indiai tubarózsa, bársonyos jázmin, szilva nektár szívjegyeket és karamel, mósusz, labdanum alapjegyeket egyesít magában. Bár még nem volt alkalmunk beleszippantani az esszenciába, a tervezők új és izgalmas kirándulással kecsegtetik a divatház rajongóit.
A Desire plakátja
Luigi Feola, a P&G (a parfüm gyártója) elnöke így nyilatkozott az illatról: „Annak a nőnek szól ez az illat, aki szeretne kitűnni a többi virágszál közül. Ahogy belép a szobába, nem csak megérkezik, hanem minden tekintetet magára vonz. Szexis, magabiztos, de nem hivalkodó." Az palack a megszokott The One forma, de a likvid nem látszik, mivel fekete üveg borítja, arany felirattal. Elegáns és titokzatos.
A L'eau the one plakátja, szintén Scarlett Jonanssonnal
A kampányfotókat Terry Richardson készítette, a múzsa pedig még mindig Scarlett. Eddig werkfotókat sem szivárogtattak ki, csak egyetlen publikus képet találtunk. Érdekessége, hogy ScarJo smikje eléggé hasonlít a Kristen Stewart által preferált túlzottan füstös makeupra. Ritkán látni Woody Allen kedvencét ilyen hangsúlyos szemekkel.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez