Rihanna az új Puma
A PUMA és a nemzetközi kulturális ikon Rihanna bejelentette több éves együttműködését, mely 2015 januárjától lép életbe. Rihanna lesz a PUMA globális nagykövete a Női Edzés (Training) vonalnak, illetve a PUMA új női kreatív igazgatója, behozva saját stílusérzékét a PUMA kollekcióiba. Megtestesítve mindent amit a PUMA jelent, Rihanna megállíthatatlan szelleme, kreativitása és mind színpadon mind azon kívüli energiája tökéletes képviselőjévé teszi a PUMA márkának.
Ezen a szövetségen keresztül, Rihanna lesz a Puma Női Edzés (Traning) kategória arca. A rajongók egy friss, előrelátó és egy tradíciókkal szakító hozzáállást várhatnak a sporthoz, fittnesshez és lifetylehoz kapcsolódóan – egybeolvasztva Rihanna személyiségét, sport iránti szeretetét, szellemét és stílusát az egyre növekvő cipő és ruházati iparban. Minthogy Rihannatól nem idegen a szépség, divat és életstílus trendek újszerű áttörése, így egy rendkívül személyes és kreatív foltja lesz az atlétika világának. Rihanna egyben a Puma kreatív igazgatói szerepét is magára vállalja a kategóriában, befolyásolva már olyan kollekciókat is mint a korai 2015-ösek, együttműködve a Puma Belső Termékfejlesztési csapatával. Ezen kollekciók tervezését elsődlegesen a nők edzés közbeni és azon kívüli megerősítése motiválja, és testük illetve saját magukkal való megelégedésüket inspirálja – pontosan azt a magabiztosságot, ami miatt az énekesnő olyan ismert és ünnepelt. A szerepkörbe az is beletartozik, hogy Rihanna a Pumával együtt tervez majd és szab testre klasszikus Puma darabokat, illetve új stílusokat ad hozzá a Puma portfóliójához. Az új Puma partnerséggel kapcsolatban Rihanna a következőt mondta: “Nagyon jó egy olyan márkát találni, ami az erőt és individualitást ünnepli. Mint kreatív igazgató nem is tudnék tökéletesebb partnert a kollaborációra. Izgatott vagy, hogy lássátok, mivel rukkolok elő a Pumával.”
Riri főszerepet fog kapni a Puma márka Forever Faster kampányaiban, illetve együtt szerepel majd a Puma olyan világszínvonalú atlétáival is mint Usain Bolt és Sergio Aguero. A Puma and Rihanna rajongói aktivitásokat is rendez majd a partnerség keretein belül a világ számos pontján, például vásárlói és bolti eseményeket, edzéssel és fitness-szel kapcsolatos közösségi média tartalmakat és termék programokat. Bjørn Gulden, a Puma CEO-ja hozzátette: “Rihanna leszerződtetése egy fantasztikus lépés a Puma számára. A globális profilja, karizmája és individualitása, ambíciója mind tökéletes nagykövetté teszik márkánk számára. Ugyanakkor tökéletesen illik ahhoz, amire a Puma értékei is törekszenek: hogy Magabiztos, Bátor, Határozott és Vidám legyen. Egy erős futball, futó és motorsport portfolió mellett nagyon fontos volt egy inspiráló partnert találni a női edzéshez. Rihanna egy természetes választás volt számunka. Boldogok vagyunk, hogy a partnerünk lehet és már várjuk, hogy mi következik.”
Adam Petrick, a Puma Globális Brand & Marketing Igazgatója azt mondta: “Rihanna örömet okoz a hallgatóknak az egész világon, de lobban és ámulatba is ejt. A Puma rendkívül tiszteli, hogy sosem vár a következő nagy dologra, hanem hogy meghatározzák, mi történik következőnek – mind a divat, a stílus, a zene - és nemsokára a sport világában is. Alig várjuk, hogy Rihannával világszerte megerősíthessük a nőket – ő képviseli a testi önbizalmat és elszántságot, ami a tökéletes megtestesítője a Puma Nőnek.”
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez