November 9-től lesz elérhető a 'Példaképünk, Beckham' sorozat kizárólag a Disney+ - on
A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on. A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós cég, valamint a Studio 99 globális tartalom- és produkciós stúdió koprodukciójában készült. Utóbbinak Beckham a társalapítója. A szívmelengető sorozatban David Beckham visszatér kelet-londoni gyökereihez, hogy mentorálja a Westward Boys-t, egy kezdő, helyi csapatot, amely a bajnokság alján és a kiesés szélén áll. Ez azonban nem akármilyen bajnokság, hanem ugyanaz, mint amelyben David is játszott fiatal fiúként, és David Beckham a vezetőedzőkkel együttműködve próbálja meg megváltoztatni a csapat sorsát.
Az exkluzív trailerben David Beckham visszatér kelet-londoni gyökereihez azzal a céllal, hogy segítse a Westward győzelmét. Az előzetesben látható, ahogyan mentorálja és bátorítja a fiatal csapatot, hogy majd ők is „úgy csavarják be, mint Beckham”.
A „Példaképünk, Beckham” a vállalat azon elkötelezettségére épül, hogy saját gyártású produkciókat finanszírozzon, fejlesszen és állítson elő. Csak az EMEA-régióban a Disney nemzetközi tartalmi és operációs csapata 2024-ig 60 helyi produkciót tervez létrehozni, folytatva a kiváló alkotókkal és vezető producerekkel való együttműködést.
A DISNEY+ SZOLGÁLTATÁSRÓL
A Disney+ streaming megszámlálhatatlan népszerű és világszerte keresett film és sorozat otthona, kínálatában Disney, Pixar, Marvel, Star Wars és National Geographic alkotások egyaránt megtalálhatóak, csakúgy, mint a legendás „A Simpson család” és számos további sikerprodukció – de a választéknak egyes országokban az új általános szórakoztató brand, a Star is a részét képezi. A Disney+ a The Walt Disney Company legfontosabb streaming szolgáltatása, mely a Disney Media & Entertainment Distribution üzleti szegmenshez tartozik. A szolgáltatást igénylők megtekinthetik a Disney+ folyamatosan gyarapodó tartalomkínálatát, köztük egész estés filmeket, dokumentumfilmeket, élőszereplős filmeket, animációs sorozatokat és rövid formátumú tartalmakat. Kivételes helyzetéből adódóan a Disney+ precedens nélküli hozzáféréssel bír a Disney lenyűgözően gazdag mozi- és televíziós archívumához, valamint a The Walt Disney Studios legújabb alkotásait is a magáénak tudhatja. A Disney+ önálló streaming szolgáltatásként vagy a The Disney Bundle részeként érhető el, amely az előfizetőknek hozzáférést biztosít a Disney+, a Hulu és az ESPN+ kínálatához. További információk a disneyplus.com oldalon, valamint a legtöbb mobiltelefonon és tévékészüléken elérhető Disney+ applikáción olvashatók.
TWENTY TWENTY
A Twenty Twenty egy többszörösen díjnyertes produkciós cég, amely több mint harminc éve készít saját gyártású, innovatív műsorokat. Munkájukat többek között a BAFTA, az Emmy, a Grierson és a Royal Television Society is elismerte. A Twenty Twenty olyan műsorokat készített, mint a világszerte 19 különböző területen indított First Dates című világsiker, az A House Through Time című díjnyertes dokumentumfilm-sorozat, amely négy sikeres évad után a BBC Two egyik legnézettebb tényfilmsorozata- lett; valamint a Katherine Ryan által vezetett All That Glitters című versenyfilm, amelynek második évadát jelenleg is sugározza a BBC Two. Legutóbb a vállalat bejelentette, hogy a Netflix és a Channel 4 közös megbízásából készíti a Five Star Chef című főműsoridős, dokumentumfilmszerű, szórakoztató sorozatot, amely a londoni Langham Hotelben játszódik.
STUDIO 99
2019-ben David Beckham, valamint David Gardner és Nicola Howson által alapított Studio 99 egy globális produkciós és tartalom gyártó stúdió, amely dokumentumfilmekre, valamint sorozat- és formátumfejlesztésre összpontosít. A különböző globális hálózatok számára jelenleg gyártásban és fejlesztés alatt álló projektek között szerepel David Beckham végleges életrajzi filmje a Netflix számára: a „World War Shoe" című filmben az Adidas és a Puma megalkotó két testvér és életre szóló viszályuk nagy, el nem mondott sporttörténete;valamint, a BBC2 megbízásából készülő „A Whole New Ball Game" című sorozat, amely a Premier League kortárs történetét mutatja be. A második sorozat, a „The Premiership: Rise of the Billionaires" című sorozatot nemrégiben rendelték meg a Paramount+ számára. A vállalat kereskedelmi stúdióként is működik, és szerkesztői és reklámtartalmak széles skáláját készíti olyan globális márkaügyfelek számára, mint a Diageo, a Maserati és az EA.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez