NANA'S for children – egy magyar divatmárka felszólalása egy igazán jó ügy érdekében
Manapság szerencsére már a hétköznapokban is egyre többen gondolnak a divatra, mint a művészi kifejezésmód egyik platformjára. Ez megvalósul egyrészt a kreációkat megálmodó tervezők részéről, másrészt pedig mindazon embereknek köszönhetően, akik ezeket az alkotásokat viselik. Időnként azonban nehézséget okoz, hogy a divatot ne csak gazdasági szempontból vizsgáljuk, ne üzletként tekintsünk rá, és sajnos az is elmondható, hogy már megszokottá vált felszínes, kívülről vakítóan csillogó, ám belülről üres iparágként jellemezni. Pontosan ezekkel a sztereotípiákkal szeretne szembemenni és egy jó ügy mellett kiállni Drencseva Nati, a NANA'S márka alapító tulajdonosa.
„Viszonylag kevés olyan divatmárka létezik a piacon, amely kifejezetten jótékony célra is használná azt az óriási erőt amelyet képvisel. Szeretném, ha a NANA’S más lenne! Szeretnék létrehozni egy olyan közösséget, ahova a vásárlók nem csak a külsőségek miatt jönnek. Szeretnék olyan értéket adni nekik, amelyekkel tudnak azonosulni, amelyekkel úgy érzik jót cselekedtek.”
Nati több év blogolás után döntött saját divatmárkájának beindítása mellett, melyet rövid időn belül, alig két év alatt sikerült nem csak ismertté, hanem elismertté is tennie. Most elérkezettnek látja az időt, hogy a sikert és ismertséget kihasználva olyan problémákat kezelő szervezet munkájára hívja fel a figyelmet, mely mindannyiunk szívügye kellene hogy legyen. Éppen ezért egy jótékonysági esemény keretein belül szeretné bemutatni a NANA'S új, őszi-téli kollekcióját november 3-án, az est bevételeit a Bókay Gyermekklinika számára felajánlva.
Reménykedjünk benne, hogy a jövőben egyre több hasonló kezdeményezésnek lehetünk tanúi és részesei, hiszen mindannyiunk célja kell, hogy legyen, hogy egy jobb világról ne csak álmodozzunk, hanem tegyünk is érte, nap, mint nap.
Az eseményhez itt tudtok csatlakozni!
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez