Mesterséges babaillat
Újabb korosztályt igyekszik meghódítani a parfümpiac, méghozzá a babákét. Ugyanis nem az első márka dobja piacra a piciknek szánt illatát. Hogy mekkora sikere lesz a kicsik körében, azt majd az elvetemült mamik mennyisége adja.
A Bvlgari, a Burberry és a L’Occitane után most a Dolce&Gabbana ház rukkolt elő a babaparfümmel és a reklámhoz a következő hangzatos szlogent ötölte ki: ’Kiemeli a baba természetes illatát!’ Magyarul, ha nem lenne eléggé illatos a gyerek, pacsulizzuk be! Egyértelmű a képlet. Viszont épp az ilyen mesterségesen előállított dolgokra nincs szüksége ezeknek a csöppségeknek. Szóval anyuci nyugodtan szagosítsa továbbra is magát, a gyereket egyelőre kímélje meg tőle.
Azt még egyelőre nem tudni, hogy a negatív kritikák ellenére divat lesz-e a gyermekparfüm, de van egy olyan mondás: egy bolond százat csinál.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez