Néhány szemfüles már januárban tudhatta, hogy mire készül a dubai-i Mochi márka, hiszen a tervező posztolt egy képet Budapest szívéből. Az igazi meglepetés azonban csak nemrég ért minket, mikor megjelent a tavaszi-nyári kollekció, ahol csupa-csupa ismerős motívum köszön vissza ránk.
"Good morning mochi lovers. Can you guess where we are? Third collection is currently in the works."
Három szezonnal ezelőtt alapította meg palsztin szármázású, Mochi Ayah Tabari saját márkáját a Mochit-t. A brand az első pillanattól kezdve keverte a folklór, etnikus elemeket, a modern szabásvonalakkal és sziluettekkel. Az így kapok különleges összhatás hamar elnyerte a helyi divatérzékenyek tetszését. A tervező minden kollekcióját egy-egy általa különlegesnek tartott tájegység, népcsoport kultúrája és motívumai inspirálják. Így Jaipur és Thaiföld mellett, most elkészült a magyar kollekció is, amire igazán büszkék lehetünk, hiszen a márka népszerűsége gazdagítja hazánk hírét. A Mochi-darabok a brit Vogue szerint is amolyan „must have festival” ruhadarabok, és a kollekcióról még a Harper’s Bazaar is készített egy összeállítást.
Kálmán Zsófi
Szólj hozzá a cikkhez