Louis Vuitton - 2012-es tavaszi/nyári reklámkampány
Az új reklámkampány tökéletesen tükrözi a 2012-es tavaszi/nyári kollekció hangulatát” - mondja a Louis Vuitton művészeti igazgatója, Marc Jacobs. “A kollekció árnyalatai és az anyagok textúrája -a könnyedség, a csinosság, az angol riselt csipke, a finom organzarétegek - újjászülettek Steven Meisel gyönyörű képein. Minden nagyon puha és bájos, ugyanakkor nagyon merész és grafikus.
A feltörekvő és befutott modellek, Daria Strokous és Kati Nescher lettek a szerencsés páros, akik a válogatott finomságok mellett a szezon különleges darabjait viselhették, beleértve az angol csipkével díszített ruhákat, a finom szabású strasszokkal, szegecsekkel és háromdimenziós virágokkal kirakott öltözékeket, a fagylaltszínű kosztümöket fehér csipkegallérral. A kiegészítők kiemelt helyen szerepelnek a 9 képen, mindenekelőtt a bemutatót nyitó nejlon-voile Lockit táska, a porosnak ható, fehérre festett krokodilbőr Speedy, és a hegyesorrú, pasztellszínű körömcipők fém orral, kecses fűzőkkel vagy egy sor apró gombbal díszítve. “Az egész hangulat nagyon szép, nagyon különleges és nagyon varázslatos” -mondja Marc Jacobs, -“és biztos vagyok benne, hogy éppoly csábítóan és frissen néz ki, mint a közelgő tavasz.”
Isabelle des Garets, a Louis Vuitton reklám és kiadvány igazgatója így nyilatkozott:
“Marc Jacobs-nak és Steven Meiselnek ismét sikerült egy igazán rendkívüli kampányt készítenie, amely nemcsak megragadja a divatbemutató romantikáját és könnyedségét, de egy teljesen friss és játékos módon mutatja be. Olyan stílusban, ami összetéveszthetetlenül a Louis Vuitton sajátja.”
A Louis Vuitton 2012-es tavaszi/nyári reklámkampánya 2012 februárjától látható a magazinokban világszerte.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez