Látványos divatshow: Heidi Klum és a Lidl New York-ban mutatta be közös kollekcióját
Heidi Klum és a Lidl közel 350 vendéggel együtt, köztük Nina Garcíaval, Zack Posennel és Shaun Ross-szal ünnepelte New York-ban az „esmara by Heidi Klum” kollekció világpremierjét egy látványos Lidl #LETSWOW áruházban. A kollekció 84 darabját első alkalommal a házigazda, Heidi Klum és számos modell mutatta be kreatív díszletek között.
Heidi Klum és a Lidl egy lenyűgöző show keretein belül mutatta be első közös „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City” névre keresztelt kollekciója darabjait New York-ban. A vállalat a klasszikus kifutó helyett egy olyan interaktív áruházi díszletet állított fel, amely kreatív és játékos módon nyújtott bepillantást a Lidl történetébe. A két órás bemutató során Heidi Klum és 35 modell a kollekció mind a 84 darabját megmutatták, a leopárdmintás csizmától kezdve, a flitteres blézeren át, egészen a valódi bőrből készült kabátokig. A modellek által viselt különböző összeállítások jól mutatják, hogy a kollekció egyes darabjai rendkívül sokféleképpen variálhatóak.
„Nincs jobb hely és nincs jobb időpont a New York-i Divathétnél, hogy nemzetközi kollekciónkat első ízben prezentáljuk. Ez volt a Heidi Klummal való jövőbeni együttműködésünk kezdő lépése. Mindannyian izgatottan várjuk a magyarországi értékesítés szeptember 18-i kezdetét.” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
AZ ÉLMÉNY MINDENKIÉ
Prominens vendégek, köztük Nina García, Zack Posen és Shaun Ross együtt ünnepeltek nemzetközi véleményvezérekkel és a divatvilág ismert képviselőivel az áruházlánc interaktív díszletei között. Az esemény szimbolikus jelentőséggel bírt, hiszen lehetővé tette, hogy a Lidl üzenete, mely szerint „ A divat mindenkié” a new yorki divatvilághoz is eljusson. A felejthetetlen élményt és lenyűgöző díszleteket a vendégek a különböző közösségimédia-csatornákon keresztül osztották meg követőikkel. A divatbemutató mellett az esemény fénypontja Heidi személyes stílustanácsadó pontja volt. A dizájnerin három vendég számára egy a díszletek mögé rejtett tükörre állította össze a legtökéletesebb "Heidi & the City"- darabokat, mindemellett mindhárom szerencsésnek személyre szabott öltözködési tippeket kínált.
Az eseményről Heidi Klum rendkívül izgatottan nyilatkozott:
„Ez egy igazán nagyszerű kezdet. A helyszín, New York, a show, a vendégek – egyszerűen minden tökéletes volt. Nagyon büszke vagyok az új kollekciómra” - áradozott a tervező. „Végre sikerült olyan divatot alkotnunk, ami minden nőnek jól áll, amit minden nő tud viselni. Hihetetlenül örülök annak, amit ma itt közösen megteremtettünk” – mondta Heidi Klum.
A rendezvényen egy Facebook Livestreamen keresztül a brit divatszakember, Louise Roe minden olyan érdeklődőt körbevezetett, aki nem tudott személyesen jelen lenni. Így a new yorki világpremiert több mint 20 millió Lidl Facebook-rajongó követhette élőben, európai idő szerint este 8 órakor. A teljes élő adás megtalálható a Lidl Magyarország Facebook-oldalán www.facebook.com/LidlMagyarorszag, valamint a www.letswow.com/fashionshow honlapon.
AZ ÉRTÉKESÍTÉS EGY HÉT MÚLVA KEZDŐIK
Az „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City kollekció” szeptember 18-tól lesz elérhető a Lidl Magyarország mind a 166 áruházában.
A Lidl Magyarországról
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 166 áruházzal van jelen hazánkban, és közel 4000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nemcsak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek több mint 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez