Lana Del Rey a H&M-mel kooperál
Lana Del Rey sikere töretlen, szépsége pedig megkérdőjelezhetetlen. A dús ajkú amerikai szépség karakterére felfigyelt a H&M is, és azt beszélik, a Born to die énekesnője egy kampány erejéig csatlakozik a ruhaóriáshoz.
A H&M jelenleg a világ második legnagyobb ruhaipari cége, összesen 43 országban van jelen a márka, mintegy 2300 üzlettel. A cég büszke rá, hogy a legnagyobb divattervezőket és a legsikeresebb sztárokkat is sikerült már maguk mellé állítani: 2004-ben, Karl Lagerfelddel kezdődött a celebritásokkal való kooperáció, azóta pedig olyan hírességek csatlkoztak a tervezéshez, vagy egy-egy kollekció reklámozásához, mint például Stella McCartney, Roberto Cavalli, Madonna, Kylie Minogue, Jimmy Choo, Sonia Rykiel.
Madonna és Kylie is pózolt már a H&M-nek
Lana isteni vintage öltözködési stílusa nem is csoda, hogy megihlette a H&M tervezőit, hiszen egyedi és különleges. (erről bővebben ITT olvashatsz!) A cég egyik marketingese a kérdésre,hogy tényleg Lanával dolgoznak-e, csak annyit válaszolt, hogy a H&M nem szokott a pletykákra reagálni. Ezzel semmi gond nincs, mi viszont nagyon várjuk már az együttműködést, mert mind a márkát, mind Lanát nagyon kedveljük.
Egyedi stílus
A stílusos csalogánynak egyébként nem ez lenne az első ilyen jellegű felkérése: a brit Mulberry "Del Rey" néven futó táskái is Lana előtt tisztelegnek. Az amerikai sajtóban azt rebesgetik, hogy az énekesnő aláírt egy szerződést a New York-i Next Model Managementtel is. Mi tagadást, igen jól beindult a vintage királynő zenei és szépségipari karrierje!
Mulberry táskák és névadójuk
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez