Itt az új Tamara Toth tavasz/ nyár kollekció
A Lorainne-kereszt Charles de Gaulle által a francia ellenállás jelképéül választott kereszt. A LORAINNE kollekció szintén az ellenállásról szól, a gyűlölet, a kirekesztés és a negatív megkülönböztetés elutasításáról.
A LORAINNE kollekció nem hisz az erőszakban, az elfogadást, a békét hirdeti. Ezt az elfogadást jelképezi a kollekció összetétele is, amelyben harmónikusan megférnek egymás mellett a sportos, maszkulin és a légies, feminin darabok is, mely kettősség egészen a kezdetek óta jellemző a márkára. A színskála a feketétől, a sötétség és zavar jelképétől indul, a lágyabb szürkéken át világosodik ki egészen a békét, tisztaságot jelentő hófehérig, a farmer darabok pedig a kényelem és szabadság érzetével adnak keretet a kollekciónak.
Ebben a szezonban sem maradhattak ki a márkára jellemző feliratos pólók, most azonban minden eddiginél erősebb üzenetet hordoznak, a printekkel Tamara személyes aggodalmát fejezi ki a globális szinten növekvő feszültséggel kapcsolatban.
A kifejezetten a kollekcióhoz készült ékszerekben szintén két ellentétes szimbólum feszül egymásnak, a fekete bársonyszalag a gyászt, a medál galamb motívuma pedig a békét és a reményt jelképezi. Mi hiszünk abban, hogy végül az utóbbi kerekedik felül, így az ékszerek eladásából származó bevételt jóléti szolgálatok konfliktusövezetekben végzett munkájának segítésére ajánljuk fel.
További képekért kattints a fotóra!
Tamara gondolatai a kollekció létrejöttével kapcsolatban:
„A márka életében először kerültek farmer darabok is a kollekcióba. Régi vágyam volt, hogy farmerrel is dolgozzunk, de ez annyira külön területe a textiliparnak és annyi kihívás van benne, hogy eddig mindig kiesett az utolsó rostán. Most úgy döntöttem, kerül, amibe kerül, de végigvisszük a gyártást. Rengeteg buktatón és „újratervezésen” vagyunk túl, de most úgy érzem, megérte, mert maximálisan elégedett vagyok a végeredménnyel, nem beszélve arról a hatalmas mennyiségű tapasztalatról amit a gyártás során szereztünk, és azokról a remek emberekről és cégekről, akik erőn felül segítettek abban, hogy a papírra vetett tervek életre keljenek. A bemutató utáni első munkanapunk éppen ezért teljes egészében erről szólt, hogy ezeket a partnereket újra végigjárjuk és személyesen is megköszönjük azt a rengeteg erőfeszítést aminek köszönhetően végre elindulhatott a denim vonalunk.”
„Tavasszal elhagytam az országot és Írországba költöztem, így a gyártás koordinációja teljes egészében a csapatra maradt. Mélyvíz volt ez mindannyiunknak, nehezítésként ráadásul külön varroda készítette a farmer darabokat, egy másik pedig az összes többi modellt, rengeteg partnert kellett összefogni a csapatnak, velem pedig mindössze online tudták tartani a kapcsolatot. Rettentően szerencsésnek érzem magam, amiért olyan teamet tudhatok magam mellett, akik ezt a nehézséget is meg tudták ugrani, illetve hogy olyan rugalmas partnereket találtunk a gyártásra, akik (a kezdeti meglepettség után) szintén elfogadták ezt a helyzetet. Rengeteg munka van mögöttünk, rengeteg problémát oldottunk meg még az utolsó pillanatban is, rettentően büszke vagyok mindenkire.”
Tamara gondolatai a fotózásról:
„A bemutató után (Marie Claire Fashion Days ahol a kollekció egy része debütált) , bár mindenki kőkeményen dolgozott az elmúlt hónapokban és mindenkire ráfért volna egy kis pihenés, még nem dőlhettünk hátra. Vasárnap reggel már a kampányon dolgoztunk, hogy az az üzenet, amit a kollekcióval szerettem volna átadni, a fotókon is érvényesüljön. Helyszínt is aszerint választottunk, hogy minél szabadabb, erőteljesebb legyen a végeredmény, mint ahogy azt is szerettük volna megmutatni, milyen gyönyörű város Budapest. A kollekció címe (LORAINNE), amellett hogy a Lorainne-kereszt után kapta a nevét, számomra kissé női utónév csengésű is volt, így a kampányt is ebben a formában láttam magam előtt, Lorainne, mint erős nőalak, aki egyszerre harcos amazon és gyengéd, ízig vérig nő, aki a szabadságért küzd és a békét hirdeti. A kampány arca, Martina abszolút helyt állt ebben a szerepben, bár a teljes stáb vacogott a novemberi hidegben, ő állta a sarat és profiként követte a koncepciót, Lorainne mindkét oldalát megmutatva.
A lookbook már jóval a bemutató után, január végén készült el, itt is szem előtt tartottuk a kollekció mondanivalóját, így került a képekre az apró olajfaág, illetve a pózok is sokkal szabadabbak mint a klasszikus statikus elöl- és hátulnézetből fotózott katalógusképek.
Karaktereket is a megszokott szépségidealtól eltérően választottunk, Bori és Lora pedig kitűnő döntésnek bizonyult, azt gondolom kettejük merőben eltérő személyiségével, kisugárzásával és megjelenésével pontosan vissza tudtuk adni, hogy a TAMARA TOTH ruhák nem csak egy szűk csoportnak szólnak, hanem a nők igen széles rétegét szólítják meg.”
Kreditek:
Fotó: Liziczai Réka
Smink: Varga Fruzsina
Haj: Papp Zsolt
Styling: Tóth Tamara
Koordinátor: Isaák Virág
Modellek: Martina @ Attractive, Bori és Lora @ Balint Nemes Personal Model Management
A márka elérhetőségei:
www.facebook.com/tamaratothofficial
Instagram @tamaratothofficial
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez