Mi az a Google szemüveg?
A Time magazin az év találmányának nevezte a szemüveget, amely már a kifutókat is meghódította.
A Google új szintre lépett a legutóbbi New York-i Divat Héten, amikor fontos szereplője lett a Diane von Furstenberg bemutatónak. Az internetes cég, amelyik évek óta közvetít a bemutatókat a Lincoln Centernél felállított sátrakból a YouTube-ra, ezúttal új szintre lépett. Pontosabban közvetlenül a kifutóra lépett, és – ahogy lentebb egy vágott videóban láthatod – a modellek szemszögéből közvetített. A DVF csapat répanarancs, fehér és türkiz színű szemüvegeket kapott a show-ra.
Ma még csak kevesek kiváltsága, de 2014-ben már mindenki felteheti
„A stílus és a kényelem legalább olyan fontos a Google Glassnak, mint a legújabb technológia” – mondta Sergey Brin (balra), a Google egyik alapítója, aki von Furstenberggel vonult végig a show fináléjában.
Sarah Jessica Parker is megnézte, milyen a világ a Google szemüvegén keresztül
A modellek és a tervező asszony is örömmel viselte a szemüvegeket
Persze a show is bőven tartogatott meglepetéseket és újdonságokat. Szerencsére ezekre már csak tavaszig kell várni!
A pöttyös minta DVF különlegesség volt, de a fényes anyagok minden tervezőnél megjelentek
Az évek óta mellőzött narancs helyett a nektarin és a vászon színek kapnak most főszerepet
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez