Hello Budapest, Hello GAP
Akik ismerik a GAP márkát, azok nagyon nagy izgalommal várják, hogy augusztus közepén megnyissák első magyarországi üzletüket a Westendben. Az üzletben a női és férfi kollekciók mellett a GapKids a BabyGap kollekcióiból is vásárolhatnak majd a kedves érdeklődők! A későbbiekben - augusztus hónap folyamán - az Árkád bevásárlóközpontban nyílik majd meg a brand második üzlete.
Ismered a márkát?
- 1969-ben nyitott meg a legelső GAP üzlet San Franciscoban, amikor egy farmer átlagos ára még csupán 7 dollár volt.
- Egyedi stílusa és különlegesen jó minőségű termékei miatt kedvelt márkára a letisztult, klasszikus formák és kiegészítők jellemzőek.
- A márka közel 3400 üzlettel rendelkezik 90 országban. A központ még mindig San Francisco, a termékek mindig trendi, minőségi kivitelezésén és dizájnján azonban a californiai nagyváros mellett New Yorkban, Londonban és Los Angelesben is munkálkodnak.
- A márka leginkább minőségi termékeiről, hamisítatlan amerikai stílusáról ismert, de Basic termékei is verhetetlenek.
- A GAP márkacsalád olyan brandeket tudhat a névadó márkán kívül magáénak, mint a fiatalok által imádott Banana Republic vagy a méltán kedvelt Old Navy.
Az amerikai márka magyarországi bevezetését megünneplendő, a GAP útjára indítja a “HELLO BUDAPEST” kampányt, amely megmutatja a márkára jellemző egyedülálló ízlésvilágot. Kövessétek a GapHungary-t a facebookon és az instagramon is.
Goike Nóra
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez