Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója
Az online vásárlás térnyerése különösen az elmúlt két évben vált igazán jelentőssé, azonban még mindig vannak olyan termékek, amiket sokan nem szívesen szereznek be virtuálisan. Ezek közé tartoznak a cipők is, ugyanis a vásárlók egy része nem biztos benne, hogy a lábbeli, amit a honlapokon megadott méret alapján választ ki, valóban jó is lesz rá. A visszaküldés sokak számára egy plusz, felesleges teher, azonban a Próbafutár szolgáltatás éppen ezt szünteti meg. A megoldás nem csupán a vásárlóknak előnyös, hanem jelentős környezetterhelést is megtakarít.
Az online cipővásárlás nehézségei
A LifeStyleShop.hu rendszeresen megkérdezi a vásárlóit a szokásaikról, hogy mi alapján választanak lábbelit. Az ügyfelek nagy része az online válogatás során sokszor nagyon bizonytalan, mivel gyakran akár márkán belül is eltérés van adott méretek között. „Ráadásul amikor cipőt választunk, akkor nem csupán az a szempont, hogy mekkora a belső talphossza, hanem az is, hogy mennyire tartja a bokát, hozzáér-e az elejéhez a lábujj, vagy bármilyen más okból kifolyólag kényelmetlen-e” – mutat rá Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője. Amennyiben a vásárló nem elégedett a rendelt cipővel, akkor futárt kell hívnia, rosszabb esetben címkét nyomtatni vagy visszaküldési nyomtatványt kitölteni, ami még bonyolultabbá teszi a sikertelen vásárlást. Ez a helyzet inspirálta a Próbafutár szolgáltatás életre hívását, amelynek az a lényege, hogy a megrendelt termékeket a futár – a cipősdoboztól eltekintve – csomagolásmentesen kiszállítja a vásárlónak, aki a rendelés kézhezvételekor felpróbálhatja a választott cipőt, és amennyiben nem elégedett vele valamiért, azonnal visszaküldheti.
Megoldás, ami a vásárlónak és a környezetnek is jó
A Próbafutár szolgáltatás során a kiszállítás környezetbarát módon elektromos vagy hibrid járművel történik, a vásárló a rendelés átvételekor felpróbálhatja a választott cipőt, és amennyiben nem elégedett vele, visszaküldheti. „Extrém esetben, tehát ha valaki nem az otthonában vagy az irodában, hanem például az utcán, egy épület előtt venné át a csomagot és próbálná fel a kiválasztott lábbelit, a futár cipőtálcát is tud hozzá biztosítani, tehát tényleg semmi sem akadályozhatja azt, hogy azonnal döntsön” – fűzi hozzá a LifeStyleShop.hu ügyvezetője. Ez egyrészt nagyon előnyös azok számára, akik bizonytalanok a választott méretet vagy fazont illetően, hiszen így nem kell külön futárt rendelniük, amennyiben nem felel meg nekik az online választott cipő. Másrészt fenntarthatósági szempontból is lényeges, hogy a futár nem teszi meg többször ugyanazt az utat egyetlen termék miatt, emellett nincsen plusz csomagolóanyag és felesleges nyomtatás. A Próbafutár a LifeStyleShop.hu és a Trans-Sped összefogásával közel egy hónapja működik, és egyre népszerűbb a vásárlók körében. A szolgáltatás egyelőre Budapesten és vonzáskörében elérhető, a vásárlók pedig már másnap kézhez vehetik a hétköznap rendelt csomagokat. Amennyiben több méretet is rendelnek, egyből vissza tudják adni a futárnak azokat, amelyek nem megfelelőek, a LifeStyleShop.hu pár napon belül visszautalja részükre a nem kívánt termékek árát. Így nem kell napokig bajlódni a visszaküldés elintézésével, illetve a futárra várni, hogy felvegye a csomagot.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez