Dwayne -The Rock- Johnson újra Ford Ügyfélszolgálatosnak áll!
Szinte minden márka dolgozik együtt ismert emberekkel, de kevés olyan nagykövetet láthatunk, aki olyan szenvedélyes és elkötelezett lenne az adott cég iránt, mint Dwayne "The Rock" Johnson a Forddal kapcsolatban.
A bro-mance most újabb állomásához érkezett, hiszen a Ford néhány napja ügyfélszolgálatát népszerűsítő reklámjában, újfent a "Szikla" szerepel.
Az ismert színész 2015 óra dolgozik együtt az autómárkával, de a szerelme a Fordok iránt sokkal régebbre nyúlik vissza. Négy Ford pickupja is van, amelyekről rendszeresen posztol az Instagramján is. Sőt, elmondása szerint: "A kapcsolatunk 15 éves koromban kezdődött, amikor megvettem életem első autóját, egy kék színű, 77-es Thunderbird-öt mindössze 40 dollárért (igaz történet). Még arra se volt pénzem, hogy megtankoljam, de az enyém volt, és azóta Ford-ember vagyok".
A Ford Ügyfélszolgálat második reklámkampányának középpontjában a márkakereskedések és a szervizek munkatársainak odaadó munkája, elkötelezettsége áll. "Senki sem ismeri jobban a Fordot, mint a Ford Szerviz és a Ford márkakereskedések." Ez az új kampány jelmondata, melyet az amerikai Ford mind a 35.000 szerelője a magáénak vallja.
A forgatás során Johnson végigjárta a Ford legérdekesebb létesítményeit: a téli körülményeket szimuláló kamrát, a formatervező stúdiót, a gyártósorokat és persze a Ford márkakereskedések javítóműhelyeit is – és mindenütt megtapasztalta, milyen lelkiismeretesen végzik munkájukat a Ford-csapat tagjai. Az új kampány nemcsak a televíziókban, a rádiókban és a digitális médiában fut majd, hanem Johnson közösségi oldalain is, így a sztár több mint 140 millió követője is bekapcsolódhat az eseményekbe.
Így nemcsak közismert munkamorálja, hanem a Ford iránti elkötelezettsége miatt sem találhattak volna megfelelőbb embert arra, hogy ismét képviselje a Ford Vevőszolgálat munkatársait.
2016
2017
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez