Divathét az irodában? A Post-it inspirálta Fyodor Golan 2017-es őszi/téli kollekcióját
Élettel teli, vibráló ruhadarabok születtek a híres londoni divatmárka, a Fyodor Golan és az innovatív és kreatív megoldásairól ismert technológiai világcég, a 3M rendhagyó együttműködéséből. A formabontó kollekció új színt vitt a 2017-es londoni divathét kifutójára.
A világhírű londoni divathét évről-évre egyre több tervezőt, iparági szereplőt és divatimádót vonz. Ezért is döntött úgy a Fyodor Golan, hogy itt mutatja be azokat az egyedülálló, élettel teli, vibráló ruhadarabokat, melyek megalkotásában a 3M Design munkatársai is tevékenyen részt vettek. A „Never Just A Little” („Mindig lehet több”) nevet viselő kollekciót a népszerű Post-it termékek szín -és formavilága inspirálta.
További fotókért kattints a képre!
A Fyodor Golanre jellemző kreatív látásmód és az ebből fakadó formabontó megoldások, valamint a 3M ismert márkájának találkozása új értelmet adott a dizájn és kreativitás által ösztönzött szárnyaló önkifejezésnek. A kollekció Post-it ihlette darabjait leginkább a játékosság, a rendhagyó formavilág, a merész színek és modern, digitális jellegű textúrák jellemzik.
„A 3M-nél nagyon fontosnak tartjuk és támogatjuk a kreatív együttműködési formákat, mert hiszünk egy adott koncepció fantáziadús újragondolásában. Roppant izgalmasnak tartjuk, hogy a világszerte háztartások és irodák alap kellékeként szolgáló Post-itet életre kelthetjük a kifutón. Nagy megtiszteltetés és büszkeség számunkra, hogy együtt dolgozhattunk a Fyodor Golan-nel -e kollekció megalkotásában.” - nyilatkozta Eric Quint, a 3M Design főtervezője.
“A Post-it termékek mára a mindennapok művészetévé és az önkifejezés eszközévé váltak. A színek és formák letisztultsága adta a kollekció esszenciáját, valamint az, ahogy egy egyszerű üzenet is az önkifejezés eszközévé válik a színeken és formákon keresztül. A célunk az volt, hogy szabadon variálható, egyenruha-jellegű, minőségi darabokat készítsünk” - mondta Golan Frydman, a Fyodor Golan társalapítója.
A londoni divathétnek idén 2017. február 17. és 21. között a The Store Studios adott otthont. Több mint 49 országból 5000 látogató érkezett az eseményre. A londoni divatbemutató után a „Never Just A Little” kollekció ruhakölteményei a párizsi bemutatótermekben tekinthetők meg, ahol a divatrajongók meg is vásárolhatják a darabokat.
A 3M Design a vállalat innovációért és márkaimázsért felelős kreatív divíziója. A díjnyertes dizájn csapat inspiráló megoldásaival segíti az emberek mindennapi életét. www.3M.com/design.
Az irodai és otthoni kommunikációban világszerte áttörést jelentő kanárisárga Post-it-et 35 évvel ezelőtt mutatták be. Azóta olyan ikonikus márkává vált, mely hozzájárul az ötletek megvalósításához és a hatékony közös munkához. További információért látogasson el a post-it.com weboldalra.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez