Csúcsformában 40 után is
Megállt az idő, és ezt mi sem bizonyítja jobban, mint Claudia Schiffer új kampányképei. 23 év után a német szupermodell újra Guess farmerba bújt.
Fennállásának harmincadik évfordulóját ünnepli idén a Guess, ezért úgy határoztak, hogy stílusosan egy olyan modellt választanak az idei kampányhoz, aki a kezdetekben is velük volt. A választás Claudia Schifferre esett, aki 23 év után újból Guess kampányban szerepel.
30 szexi év! szól az új szlogen
A német szupermodell szinte semmit nem változott az évek alatt, ugyanolyan dekoratív és üde mint anno. A fotókat ugyanúgy mint 1989-ben, Ellen von Unwerth készítette, a képek hangulata hasonló az első közös kampányéhoz, mintha megállt volna az idő.
Claudia Schiffer a legendás csipkefűzővel és karika fülbevalóval 1989-es kampányban
Paul Marchiano így nyilatkozott a Claudiával közös munkáról:
„Ez egy mérföldkő volt a Guessnek és Ellennek is, a Guess pedig fordulópont lett Claudia életében.”
A Claudia Schiffer által reklámozott kollekció darabjai április 24-én kerülnek a boltokba.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez