Comet ruhakomédia
Szóval az odáig rendben van, hogy a ruha önkifejezési eszköz, üzenünk vele, imázsunk része, pláne ha a polgár a könnyű műfajok valamelyikében keresi a kenyérre valót. Halmozottan így van ez, ha mindezt kis hazánkban teszi az illető.
Legyen az ember bármelyik kereskedelmi tévén futó tehetségkutató felfedezettje, szappanopera sztár, önjelölt producer, glammodell, vagy elhullani képtelen, kivénhedt celebritás, a Comet Gála befarolt az úgynevezett „must have” kategóriába a részvételt illetően.
Kezdjük mindjárt a sort Tüncikével, aki még azokra a partykra is nyilvánvalóan hivatalos, ahová egyébként nem hivatalos, hiszen ők biztosan rosszul tudták, meg különben is, hogy merészelik! Miszisz Kiszel maradt a jól bevált függöny drapériánál, amitől nagyjából azóta nem tud elszakadni, mióta bőr alá lazán felrántott egy sertés jelmezt, azaz uszkve 15 éve. Hiába bízik a kelme jótékony hatásában, itt bizony kilóg két lóláb, és a vizuális pusztítás sajnos a gravitáció hívószavának ellenállni képtelen melleknél sem áll meg, kicsúcsosodni azonban csak a kefe szempilláknál fog. A szemfesték annyira diszkrét, hogy első ránézésre Robin álarcnak véltem a Batman-ből. A korai 70-es évek kártyanaptár/tuttifrutti sexszimbóluma a kiegészítők terén sem bízott semmit a véletlenre. Jobb kacsójában van egy édes kis táska, de ez semmi ahhoz a RÖLTEX - es nénikék karmaiból kiszabadított humán kellékhez képest, amit bal kezében szorongat. Feltételezve, bár nem megengedve az N+1-edik Miszter Kiszelről van itten szó, aki csak azért nem lehet a kis Donatellácska apukája, mert nagyjából 5-6 éves volt a kislány születésekor. Hanyag Alekoszos tartás, hat-hét welcome drinkes tekintet, merugye „igyá’ Tünci, dejszen ingyé’ van, ’zmeg!”, két számmal nagyobb VOR (fiatalabbak kedvéért: Vörös Október Ruhagyár) öltöny, gyógycipellő. A minden mindegy jegyében fogant öltözetet, továbbá a fiatalembert, Tündét ismerve, nem igazán érdemes megjegyeznünk. Van ott még, ahonnan ez jött.
Iszak Esztinek csupán egyetlen mentsége lehetne erre a szettre, mégpedig az, ha innen egyenest a Picard cirkuszba igyekszik fellépni, mint lóidomár. Ez esetben csak ötleteim lennének, hogy a fotózás erejéig vajon hová rejtette el az ostort? Esküszöm, igyekszem, de hogy ezzel a ruhával mi volt az elképzelés, arról lövésem sincs. De mondjunk mindjárt valami jót is, kísérője teljesen rendben van.
Szabó Zsófiról az a Soundgardenes videó ugrik be, ahol a duci kiscsaj lepkének öltözve balettozgatott vidáman egy ilyen kis tütüben. Ha az volt a terv, hogy az elmúlt időszak intenzív súlygyarapodását egy kissé hangsúlyosabbá tegyük, akkor a szett tökéletes. Nem tudom, mikor veszik már észre a magyar celebek, hogy két irreális mell még nem elég a megjelenéshez. Ha Zsófia ilyen ütemben tágul, hamarosan nagyobb légzsákok kellenek majd az arányok megőrzéséhez.
És Gigi! Nem egyszer írtam már le ezt a véleményemet, de ebből a kislányból nem túl korán akar a menedzsmentje dívát faragni? És ki a felelős ezért a plusz 10 évért, amit a ruha Gigi vállára tesz? Miért nem lehet ezt a csajt korának megfelelően öltöztetni?
Ha van valaki, akiről már messziről üvölt a világ jobban működő fertályán összehozott tapasztalat, az Osvárt Andrea. Nem viseli a ruháit, hanem megéli, eljátssza, eggyé válik velük. Már távolról üzeni a finomságot, amit megnyilatkozásaiban is képvisel, sehol egy hivalkodó gesztus, holott kiszeltündék és gáspárgyőzikék közt még egy kékvérű lenézés se lenne indokolatlan. Nem értem, miért nem tanultok inkább tőle, kedves magyar sztárvilág.
Kun Gergely
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez