Chris Hamsworth a Hugo Boss Man of Today kampányának arca
20 éves sikertörténetre visszatekintve a BOSS BOTTLED a BOSS öltönyök utánozhatatlan kisugárzását, esszenciáját jeleníti meg parfümös üvegbe zárva. A mai modern férfi (Man of Today) nem csak öltönyét választja meg kellő gonddal, hanem a tökéletes illat is fontos számára. Választása a BOSS BOTTLED, amely felvértezi és hozzásegíti ahhoz, hogy a maximumot hozza ki önmagából a nap minden percében. A BOSS BOTTLED illatportfólió intenzív, karakteres és sokféle, így kiegyensúlyozott és változatos egységet alkot, tükrözi a mai modern férfi sokoldalúságát, sokszínűségét, hozzásegíti ahhoz, hogy kitűzött céljait sikeresen megvalósítsa.
A BOSS BOTTLED a ’Man of Today' kampány újabb fejezetéhez érkezett, melynek fókuszában új küldetés áll: arra ösztönözni a férfiakat, hogy megmutassák önmagukat a világnak tetteik és értékrendjük tükrében.
A BOSS BOTTLED - az elmúlt 20 év egyik legikonikusabb férfi illata - első ‘Man of Today’ kampányával világszintű dialógust indított el arról, hogy mit is jelent napjainkban férfinak lenni.
A BOSS BOTTLED arra ösztönzi világszerte a férfiakat, hogy sikerről vallott személyes nézeteiket megosszák és méltán ünnepeljék, hiszen elért eredményeik szilárd értékrenden alapulnak, amelyhez minden pillanatban hűek maradnak. A BOSS BOTTLED megörökíti, milyenek a mai modern férfiak és milyen út vezetett napjainkig.
A Man of Today kampány következő fejezetét a BOSS BOTTLED új nemzetközi illat nagykövete, Chris Hemsworth színész kelti életre. Egy férfi, akit a mások iránti tisztelet és integritás jellemez, aki következetesen ragaszkodik tetteit meghatározó értékrendjéhez:
A „Man of Today kampány legfontosabb üzenete, hogy szavak helyett a tettek beszélnek – én is magaménak érzem ezt a gondolatot és eszerint élek. Az egy dolog, hogy mások előtt kijelented, mit fogsz tenni, minden azon múlik, hogy véghez viszed-e, betartod-e a szavad. Engem a szüleim neveltek szavatartó embernek és remélem, a gyermekeim is magukban hordozzák majd ezt a szemléletet. A kampány a becsületességet és integritást értékként emeli ki, s ezen üzenet közvetítésében szívesen részt veszek.” - Chris Hemsworth, BOSS BOTTLED nagykövet.
2017. szeptemberében kezdődik az első sikeres kampányra épülő új fejezet, amely arra ösztönzi világszerte a férfiakat, hogy megmutassák a világnak, hogy szavatartó, szilárd jellemű emberek, megjelenésüket pedig finom elegancia jellemzi.
Három lenyűgöző vizuális megjelenítési formával próbálták megragadni a mai modern férfi lényegét, a Man of Today esszenciáját. A televíziós kampányt az elismert rendező Nicholas Winding Refn neve fémjelzi, a nyomtatott sajtókampányhoz a fotókat Nathaniel Goldberg fotóművész készítette, a PR képi anyag pedig Frederic Auerbach nevéhez fűződik. A vizuális anyagok elkészítése során a Man of Today karakterét megtestesítő Chris Hemsworth modern városi környezetben jelenik meg.
AZ ILLAT
Az illat elegáns, fás akkordjai összetett struktúrát alkotnak, amely éppoly sokoldalú és gazdag, mint az illatot viselő férfié. Az illat folyamatosan, óráról órára bontakozik ki és mindig újabb oldalát mutatja meg. Inspirálja a mai modern férfit és vele marad a nap minden órájában. Az eredmény egy olyan illat, amely bevezetése óta folyamatosan modern és időszerű, a férfiasság szimbóluma, férfiak napi rutinjának szerves része világszerte.
LIMITED EDITION BOTTLE DESIGN
A 2017-es Man of Today méltó megünneplésére a BOSS Parfums korlátozott mennyiségben értékesíti a BOSS BOTTLED Man of Today Collector’s Editions limitált szériát, amely 2017 októberétől kapható.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez