Carolina Herrera, a stílusos tervezőnő, aki szép csendben milliárd dolláros üzletet épített
Carolina Herrera meglepően későn, negyvenes évei hajnalán kezdett divat- és parfümtervezéssel foglalkozni, azonban így a mind a mai napig sikert sikerre halmozó, kifinomult ízléséről ismert üzletasszony is bizonyíték arra, hogy sosem késő nagyot álmodni és céltudatosan megvalósítani bármit, amit elképzeltünk. Az egész világon ismert és elismert márkájának titka állítása szerint a következetesség, és a kitartó kíváncsiság.
Több mint 30 éve működik sikeresen Carolina Herrera márkája, kollekcióira mindig is a letisztultság, visszafogottság, és a finom elegancia volt a jellemző. Úgy gondolja, hogy folyamatosan haladni kell a korral, és hisz az újításokban, azonban mindezt úgy teszi, hogy ragaszkodik elveihez, és egyfajta állandósághoz. „Teljesen átalakult a kommunikáció a világunkban, így természetesen a divatban is. Sőt, nem jelenthetjük ki, hogy mára elértünk valahová, hiszen még mindig napról napra változik egy csomó minden. Ott vannak például a bloggerek, akiktől kezdetben csak szép képeket és pózolást vártak a tervezők és a divatházak, mára azonban mindenki kíváncsi a véleményükre, és befolyásolják a közvélekedést.”
Kép: WWD
42 éves volt, amikor bemutatta a legelső saját kollekcióját, és azóta gyakorlatilag megállíthatatlanul ível felfelé a karrierje. Mára olyan nevekkel működik együtt, mint Meryl Streep, Reese Witherspoon, Penelopé Cruz vagy Olivia Palermo. Ennek fényében cseppet sem meglepő, hogy 2016-ban 1,2 milliárd dolláros bevételre tett szert.
Kép: Pinterest
Bár kezdetben csak saját magának szeretett volna egy illatot tervezni, végül piacra dobta saját parfümkollekcióját, amely egyes darabjait az imádott város, New York ihlette. A tervezőnő szerint bárki sikeres lehet, aki kitartóan és elszántan hajlandó küzdeni az elérni kívánt célért, miközben folyamatosan következetes viselkedik, és hű az eredeti elképzeléseihez. „Az, hogy a cégünk alapvetően egy családi vállalkozás, eleve bizalmat és biztonságot eredményez. Természetesen vannak rosszabb és jobb napok, előfordul, hogy nem megy elsőre minden úgy, ahogy terveztük, de minden vállalkozás erről szól, az üzlet az üzlet, függetlenül attól, hogy része-e a család vagy sem.”
Kép: Pinterest
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez