Bvlgari borok
A Bvlgari márka gyönyörű ékszereiről és prémium parfümjeiről híres. A család azonban új vizekre evez, és csodás termékeik közé bekerülnek a borok is.
Giovanni Bvlgari a toszkán szőlőtőkék előtt
Paolo és Giovanni Bvlgari március utolsó hétvégéjén mutatták be első borukat az olasz "Vinitaly" borexpón, Veronában. A szőlőtőkék dél-Toszkánában találhatók, a dinasztia nyári rezidenciájánál. A család tisztában van vele, hogy nem könnyű betörni a bor piacra, de bíznak benne, hogy az ital szeretete és a toszkán napsugarak segítenek majd a rögös út bejárásában.
A Bvlgari logo sajnos nem lesz rajta az üvegeken, bizonyos szabályok miatt, PoderNuovo (a származási hely) és Paolo illetve Giovanni neve viszont mindenképp szerepel a címkén. Érdekes, hogy a család nem bánja a logó elhagyását, hiszen úgy gondolják, nem feltétlenül lenne jó, ha a vásárlók csak azért vennék meg a terméket, mert Bvlgari. Paolo szerint az a céljuk, hogy a bort íze és minősége miatt kedveljék meg, ne azért, mert egy világhírű brand áll mögötte.
A letisztult palack
Három borral debütáltak: egy toszkán vörössel, egy cabernet franc-kal, egy sangiovese-vel, és összesen 60 000 darabot palackoztak belőlük. 12, 16 és 20 eurósak, tehát bor és márkakedvelőknek (bár ugye nem a márkanév öregbítése a cél) abszolút elérhető áron mozognak.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez