Boldog születésnapot Nina!
A hölgyek hajlamosak tagadni a korukból, Ninának azonban semmi oka rá, sőt ! Büszkén viseli: születésnapja nem bizonyít mást, mint sikerének töretlenségét. A nagy ünnepre ráadásul a francia művésznek Coco-nak köszönhetően mesés új, pöttyös ruhát is kapott – ez a Nina Pop. Összegyűjtöttünk nektek a szülinaposról néhány titkot, amit talán még ti sem tudtatok.
A mágikus illat
Ez a love story 2006-ban kezdődött, amikor Nina Ricci megkérte Olivier Cresp vezető parfümőrt, hogy alkosson egy “mágikus illatot”, a Ninát. Hogy milyen lett? Finoman kényeztető gyümölcs, karamellás alma fátyol, citrusfélék finom keveredése, lágy pézsmás jegyekkel. Érzékien nőies vonalának köszönhetően azonnal világhírűvé vált. Az évek során – az illatjegyek merész változtatásával számos variációban született újra.
Név,amit sosem felejtünk el
A ‘Nina karakter’ nevét a párizsi divatház tervezőjétől kapta, ami egyet jelent a francia bájjal és abszolút nőiességgel. Ahogy egy színész, egy rendkívüli történet szereplőjeként, Nina úgy álmodja meg nőiességét: fantázia és valóság között lebeg, egy mesebeli álomvilágtól, egy kifinomult klasszikus párizsi lakáson át. Ez a fiatal lány olyan bájosan elegáns, spontán, titokzatos és álmodozó, amilyen csillogó és önfejű is. Vágyai és érzelmei vezérlik, és ellenállhatatlanul nyúl az almáért. Magunkra ismerünk?
A kultikus alma formájú üveg
Az érzéki alma modern értelmezése - Maison Lalique tervének gyümölcse, melyet 1952-ben Fille d’Eve de Nina Ricci néven ismertek, - mutatja, hogy a Nina üvege több, mint képes megújulni. Azonnal felismerhető, az áhított “must-have” illat, mindig más, de annyira jellegzetes! A kreatív és művészeti - Ladurée-val, Swarovski-val –ez volt az egyik kedvencünk- , vagy akár Lilidoll illusztrátorral történt - együttműködések által, új, izgalmas formák tárultak fel.
Igazi jelenség lett
Néhány év elegendő volt ahhoz, hogy Nina az egyik legsikeresebb parfümmé váljon. Ez az illat egyre több fiatal hölgyet csábít el. Igazi modern illat! A majdnem 3 milliós facebook rajtóngótáborával, Nina az élen jár a közösségi média parfüm oldalai között, ráadásul a 2015-ben debütáló limitált illat, a Les Délices de Nina mellett megjelenik az azonos nevű mobil applikáció, igazán aranyos játékkal.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez