Bemutatkozott az első LBL kollekció
Pénteken mutatta be a Luan by Lucia Divatház új kezdeményezését, az LBL-t, melynek kollekcióit két szezononként új, kiemelkedő tehetségű fiatal tervezők álmodják meg és keltik életre S. Hegyi Lucia szakmai mentorálásával. A légies, mégis energikus kollekció játékos, de nőies sziluetteket kínál egy csipet eleganciával fűszerezve.
A több mint 25 éve működő Divatház hagyományai most modern formában születtek újjá az LBL vonalban, mely első kollekciójának témájául is a reneszánszt választotta. A kollekción végigvonul a kézzel nyomott angyalmotívum, amit a reneszánsz építészet díszítetsége ihletett. A szabásvonalak letisztultak, idézik a Divatház jellegzetes szabászati megoldásait, azonban a klasszikus formákat tiszta fehér, türkiz, fűzöld, napsárga és lazac színekkel és mintákkal tették moderné a tervezők. A test vonalait lazán követő ruhák, lenge szoknyák, ujjatlan felsők a nyári ruhatár alapdarabjai. A magasderekú sortok és a bő, hasat szabadon hagyó topok pedig a Divatház első fénykorát, a ’90-es éveket csempészik vissza az idei nyárba. Az LBL első két szezonális kollekciójának tervezője Domokos Dóra, Deák János, és Terzin Anna. Domokos Dóra 2013-ban végzett a Mod’Art Művészeti és Divatiskola divattervező szakán. Saját márkájával a MUUSE x Vogue Talents 2014-es versenyén bejutott a legjobb 50 induló közé. Deák János az Óbudai Egyetem Ipari termék és formatervező mérnök szakának végzős hallgatója, évek óta a divatház gyakornoka. Terzin Anna végzős divatstylist hallgató a KREA Kortárs Művészeti Iskolában, a lookbook stylingja mellett a kollekció végleges formába öntésében is fontos szerepe volt. A ruhadarabok mellé Czok Ildi ékszertervező készített különleges fonalékszereket, melyek nem csak kiegészítőként, hanem néhány esetben a ruha szerves részeként is megjelennek.
A sajtótájékoztató alkalmával lehetőségünk nyílt körbejárni az egész Divatházat, ami minden téren igyekszik kiszolgálni ügyfeleit. A Haute Couture, Made-to-Measure és Accessories vonalon kívül, lakástextilek tervezéssel, egyéni és vállalati stílustanácsadással, jóga- és életmód stúdióval, valamint külön divatakadémiával is rendelkeznek, ami azon pályakezdők számára hasznos, akik a szakmában szeretnének elhelyezkedni. Innen került ki az idei tavaszi-nyári kollekciót megálmodó fiatal csapat is. Az LBL célközönségének azokat a 20 és 35 év közötti nőket tekinti, akik a minőséget, egyediséget keresik és akik számára fontos az általuk választott márka társadalmi szerepvállalása, mivel az LBL bevételének egy része minden szezonban egy-egy civil szervezet tevékenységét segíti majd, ezt az összeget idén az Szent Ferenc Állatotthon Alapítvány, agár-fajtamentés programja kapja, akiket egy földre szállt angyal képviselt.
Kálmán Zsófi
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez