Átadták a Charles de Gaulle repülőtér felújított váróját
Megújult a párizsi repülőtér 2G várója: az exkluzív környezet és szolgáltatás mellett az étkezés is felejthetetlen élményt biztosít az utasoknak.
Márciustól igazán különleges utazásban lehet részük azoknak, akik az Air France Business és az Elite Plus szolgáltatásokat választják. Az Air France nem szerénykedik, ha az utasai kényelméről van szó, mi sem bizonyítja ezt jobban az ötszörösére bővített, teljes körűen felújított 730 m2-es lounge-nál.
A frissen átadott váróban az emberi kéz munkája és a technológiai újítások egyvelege egyaránt az Air France utasainak gyors és gördülékeny kiszolgálását segíti. Az óriási kör alakú fogadóépületben lehetőség van önálló ügyintézésre az interaktív adminisztrációs pultoknál, az egyéni kéréseket pedig az légitársaság ügyfélszolgálati munkatársai teljesítik.
A Charles de Gaulle repülőtér 2G terminálja egyaránt képviseli a hagyományos francia életérzést és az Air France fő értékeit: magas minőség, figyelemfelkeltés és ízlésesség. A kényelem, az előkelőség és a kreativitás kombinációjával a légitársaságnak sikerült megteremtenie a tökéletes és igazi francia atmoszférát.
Az utasok már a belépéskor találkozhatnak a legújabb lakberendezési és formatervezési trendekkel. A világítás, a bútorok – hatalmas kanapék, a kényelmes székek és az egyedi tervezésű díszpárnák – egy meghitt, otthonos térré alakították a várót.
Ugyanebben a szellemiségben született a lounge-ban található párizsi brasserie stílusú étterem is. Az elegáns étkezőt újratervezett padok veszik körül, ezzel is kontrasztot teremte a francia sikk és a modern stílus között. Az étteremben frissen készült hideg és meleg ételeket egyaránt kínálnak, késésben lévő utasok pedig a kávézó területén részesülhetnek gyors kiszolgálásban. Májustól újabb különlegességgel bővül az ételválaszték a lounge-ban: helyben sütött francia pékárukat és süteményeket is készítenek majd az Air France utasainak.
„Az Air France mindig is elkötelezett híve volt a kiemelkedő minőségű termékeknek és szolgáltatásoknak. Az új előcsarnok kialakításakor elsődleges célunk az volt, hogy kiszolgájuk azokat – a közepes hosszúságú távon utazó – ügyfeleinket, akik közel ugyanannyi időt töltenek a repülőgépen, mint a repülőtér csarnokaiban. Ennek a modern és hatékony térnek köszönthetően sikerült elérnünk, hogy utasaink tágas és kényelmes környezetben, gyors és egyszerű ügyintézésben, illetve utasellátásban részesüljenek. A prémium dizájnú lounge a francia építészet gyökereihez nyúlik vissza, ami egyediségnek számít a piacon.” – nyilatkozta Franck Terner, az Air France vezérigazgatója.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez