Anti-cellulit farmer a Wranglertől
A narancsbőr akkora ellenség, hogy sebtapasztól már egészen a farmernadrágig, mindenki ellene küzd. A Wrangler denim márka is.
A Denim Spa kollekció három fazont hoz három különböző hatással. A nadrágok pamutrostjai között olyan csodatévő hatóanyagok bújnak meg, mint például a folyamatos hidratáltságért felelős olíva és jojoba kivonat. Valamiféle molekuláris módszerrel oldották meg a kivonatok befecskendezését, így tartós marad az anti-cellulit hatás. A gyártó garantálja, hogy 10 mosáson keresztül kutya baja nem esik a hidratáló formuláknak és a farmer 10 mosás után is ugyan olyan csinos marad, csak az extra „szolgáltatását" hagyja el. Természetesen gondoltak a „feltöltésre" is, egy speciális spray segítségével újraéleszthető lesz a krémező hatás.
„A Wrangler eredetileg cowboyoknak gyártott ruhákat és felszerelést, ahol a kényelem és a praktikum mellett azért fontos volt a viselet külleme is. Most a test kényeztetése és a design a lényeg: az új nadrágok pedig pont erre születtek. Szépek, kényelmesek és még a testet is ápolják. Igazi wellness farmerek" – nyilatkozta Adam Kakembo, a Wrangler vezétigazgatója az újdonságról.
A nadrágok fejlesztése egy egész évbe telt, 160 hölgy tesztelhette a kezdetleges és a már elkészült darabokat. Kétharmad részük úgy véli, hogy a nadrágban sokkal feszesebb a fenekük, és formásabb a lábuk, valamint a viselést követően puhább és kisimultabb a bőrük.
Hogy mit szól a farmer egy kiadós esőhöz, mennyire érezhető,hogy „van valami a nadrágban", és hogy valóban ez-e a divat jövője, azt nem tudni. Sőt, sajnos azt sem, hogy mikor érkeznek meg hazánkba a csodanacik, amelyek ára 80-130 dollár között mozog majd fazontól függően. A kampány egyik arca Lizzie Jagger lett.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez