Amikor egy vízió valósággá válik
Egy óramárka, amelynek dizájnja végtelenül egyszerű, tiszta és lélegzetelállítóan szép, mint maga az Északi-sark.
Amikor 2008-ban egy dán kalandvágyó üzletember, René Kaerskoy közvetlenül a jéghideg Északi-sark felett ugrott ki ejtőernyőjével, még nem gondolta, hogy a sarkvidéken szerzett elragadó élményeinek leírásával üzleti partnereit is meg tudta nyerni. A biztonságos landolás pillanatában szívét a hideg, a táj rideg szépsége és a végtelen jégmező látványa hatotta át. Később otthon, a szenvedélyes beszélgetések során lassan alakultak ki egy olyan új óramárka körvonalai rajzolódtak ki, ami végtelenül egyszerű, tiszta és lélegzetelállítóan szép, mint maga az Északi-sark.
285 évvel ezelőtt egy dán tengerész, Vitus Bering nagy kalandra vállalkozott: 1728-ban az Északi tenger egy ismeretlen iránya felé fordította vitorlását. Útja során átszelte azt a tengerszorost, amely később, tettének elismeréseként, az ő nevét kapta. Vitus Bering volt az első európai, aki felfedezte Alaszkát, ahol a négy időzóna találkozása van.
Új ösvényeket taposni ki, ismeretlen területre merészkedni: ez az a kapocs, amely a két dánt, Vitus Beringet és Rene Kaerskoyt összeköti. Ez az egyetlen módja annak, hogy egy vízió valósággá váljon. De vajon, az elszántság és újítás emberi tényezőin kívül mi az, ami a Bering óramárka sikere mögött áll? A titok különösen kemény anyagok és az extra-lapos óradizájn tökéletes kombinációjában rejlik. A magas minőségi elvárásoknak megfelelő karcálló anyagok (a high-tech kerámia és a zafírkristály óraüveg) pedig azt biztosítják, hogy az idő múlása ne hagyjon nyomot az órákon.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez