A modell história
Az Intimissimi, a márka születése óta IT-modelleket ajándékoz a divatvilágnak. A legismertebb szupermodellek közül sokakat a finom fehérneműiről ismert cég fedezett fel, többek között Irina Shaykot, aki az Intimissimi nagyköveteként 2005-ben került be a divatforgatagba.
Szerelem első látásra: Irinát a Calzedonia márkamenedzsere látta meg Oroszországban, amikor éppen új arcot keresett egy kampányhoz. Ma Irina Shayk az egyik legsikeresebb modell a divatpiacon.
Az Intimissimi más modelleket is elindított a híressé válás útján, olyan neveket, mint Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Isabeli Fontana, Kasia Smutniak és Alyson Le Borges, Alain Delon unokahúga, aki a Shaping kampány arcaként tűnt fel 2010-ben.
A nemzetközileg elismert magyar szupermodell, Palvin Barbara is bekerült a márka izgalmas világába.
Idén ősszel ismét meghódítja a magyarországi tévéképernyőket: október 17-e és 30-a között az elegáns és szexi fehérnemű szinonímájává vált márka a TV-ben egy csábító történetet mesél el. Barbara a képzeletbeli Hotel Intimissimiben, egyedülálló módon, ezernyi szoba közt sétálgatva mutatja be a tökéletes kosárméreteket, amelyek között ezúttal az E is szerepel.
Az Intimissimi sikerének egyik titka az, hogy olyan kollekciókat készít, amelyekkel minden nő, személyiségének legmélyebb, legszebb oldalát mutathatja meg.
Hogyan sikerülhet ez egy melltartó megalkotásánál? 14 különböző melltartó modell, 15 féle méretkombináció és kosár kialakításával, amelyeket a nők különféle igényeit figyelembe véve fejlesztettek ki. A koncepció azért született, hogy az általános “méretnél” jóval többet kínáljon fel minden nő számára: a “saját méretét”, amely egyedi, személyre szabott és anatómilailag tökéletes.
A kampányhoz kapcsolódó, Matthias Zentner által rendezett szpot a fekete és fehér kontrasztjával játszik. A helyszín egy egyedi tervezésű hotel, amelyben a szobaszámok a következők: 75C, 80A, 80B, etc. A kulcsok segítenek megtalálni saját szobánkat, amely ez esetben a tökéletes méretet szimbolizálja. A film Olaszországban, valamint egyéb nagy európai országokban, köztük Magyarországon is adásba kerül, hogy még jobban megerősítse az ízig-vérig olasz márka nemzetközi sikerét.
A filmet megtámogatva, a márka egy saját YouTube-csatornát is indít, külön a szpot számára (http://www.youtube.com/intimissimiofficial), valamint egy mini site-ot (http://www.intimissimi.com/theperfectbra), annak érdekében, hogy minden nő biztosan a számára tökéletes melltartót választhassa és viselhesse.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez