A megfelelő öltözék csak a kezdet…
A Lenor felmérése alapján a megfelelő viselet és a friss illat együttesen adja meg a nőknek a kellő magabiztosságot.
• A kutatás szerint a hölgyek több mint háromnegyede rendszeresen ugyanazt a ruhát viseli egész nap, függetlenül attól, hogy munka után megy-e még valahova
• A nők kétharmada vallotta, hogy egyre kevésbé érzi magát magabiztosnak a nap végére; leginkább azért, mert ruháik elvesztik reggeli frissességüket
• A megkérdezettek több mint egyharmada azt is állítja, hogy ruhája frissességének elvesztésével akár az esti meghívást is visszautasítja
• A válaszadók 55%-a szerint a frissesség érzése kulcsfontosságú a magabiztossághoz
• Minden második nő azt mondja, hogy magabiztosabbnak érzi magát, ha ruhájának friss illata van
A frissesség érzése – különösen nyáron – és a megfelelő öltözet együtt jelentősen megnövelheti az önbizalmunkat, és pozitívan befolyásolhatja a nap kimenetlét is; derül ki a Lenor kutatásából, amelyben az amerikai pszichológus szakértő, dr. Rachel Herz az öltözködés és a magabiztosság összefüggéseire kereste a választ.A felmérés szerint a hölgyek választott öltözete nagyban befolyásolja önbizalmukat, de az is kiderült, hogy a magabiztossághoz nem elég szimplán a megfelelő viselet. A kutatás szerint a válaszadók közel kétharmada (60%) állítja, hogy a nap végére veszítenek komfortérzetükből, 55% szerint egyszerűen azért, mert a ruhájuk elveszíti reggeli frissességét. Mindemellett a megkérdezettek több mint egyharmada azt is bevallotta, hogy akár a nap végi meghívásokat is lemondja, ha nem érzi kellően magabiztosnak és frissnek magát ruhájában. Ez nyáron még nagyobb fejtörést okozhat; egy esti program nyáron még csábítóbb lehet, mint az év bármely más szakában.
„Azt eddig is gondoltuk, hogy a viselet nagyban befolyásolja a nők önbizalmát, és a 4500 európai hölgy részvételével történt kutatás ezt be is bizonyította. Ugyanakkor azt is megtudtuk, hogy ez nem csak az öltözetről szól, hanem arról is, milyen illata van a ruhának, és mennyire marad friss a nap végére. – mondja dr. Rachel Herz, az illatok és a szaglás pszichológiájának szakértője. – A kettő, tehát a megfelelő öltözet és a frissesség együttesen hat a hölgyek önbizalmára. A kutatás szerint a nők önbizalma egyenes arányban csökken ruhájuk frissességének eltűnésével, és minél kevésbé érzik magukat magabiztosnak, annál nagyobb eséllyel mondják le akár az esti meghívásokat is.” A kutatás szerint a hölgyek hangulatát meghatározó tényezők listáján a friss és illatos ruha viselete igen előkelő helyezést ért el. Még az olyan önbizalom növelő faktorokat is megelőzte, mint a hajviselet, egy szuper öltözet vagy épp egy jó smink. Ez a kutatás rávilágított, hogy a friss ruha az új kulcs ahhoz, hogy magabiztosabbnak, szebbnek és akár boldogabbnak érezzük magunkat.
Dr. Rachel Herz megerősíti, hogy az üdeség érzése és a magabiztosság megléte közötti kapcsolat meghatározó:
szaglásunk, valamint az érzelem- és hangulattapasztalásunk között bensőséges kapcsolat van, függetlenül attól, hogy mi van rajtunk, hiszen a kellemetlen szag érzete rögtön lehúzza a kedvünk.”
A magabiztosság és a reggeli frissesség hosszantartó megőrzése érdekében a Lenor bemutatta legutóbbi fejlesztését, a FRESHLOCKTM technológiát, amely segít frissen tartani a ruhákat akár 12 órán át tartó viselés alatt is.
A FRESHLOCKTM technológia a korábbi Perfume Micro Capsule (PMC) technológia továbbfejlesztése, amelyben egyszerre több és gazdagabb illatanyag szabadul fel az érintkezés során, mely egész nap segít megőrizni a ruhák frissességét.
Dr. Herz szerint a kutatás rávilágít a lényegre: az alkalomhoz illő ruha kiválasztásával és a reggeli frissesség érzésének megtartásával a nők magabiztossága megnő, így mindig jól érezhetik magukat, készen arra, hogy szakmai, társas, de akár romantikus helyzetekben is a legjobbat hozzák ki magukból, napszaktól függetlenül.
A Lenor szuperkoncentrált formulája gazdagabb illatanyagot tartalmaz, ami azt jelenti, hogy már 25ml elég, hogy az egész napon át tartó frissen mosott ruha érzését élvezzük. A kisebb adag pedig kevesebb vizet, kisebb csomagolást és persze kevesebb szállítmányozást is jelent, ami a széndioxid kibocsátás csökkentésében is jelentős szerepet játszik. A szuperkoncentrált Lenor 16 izgalmas illatban kapható 799 Ft ajánlott fogyasztói áron (a kiskereskedelmi árak ettől eltérhetnek).
Hogy ruháink ne csak illatosak, de tiszták is legyenek, az Ariel folyékony mosószer ötvözi az Ariel mosóporok kiváló folttisztító erejét a gyengéd folyékony mosószerrel, így nemcsak hatékonyan tisztít, de finoman óvja a textileket is. Speciális előkezelő kupakja kíméletesen tisztítja a makacs foltokat is, miközben megtartja az anyag színét és mintázatát. Az Ariel folyékony mosópor előkezelő kupakkal 1599 Ft ajánlott fogyasztói ártól kapható (a kiskereskedelmi árak ettől eltérhetnek).
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez