A Victoria's Secret túllőtt a célon
Botrány a híres fehérneműmárka háza táján.
Nagy botrányt kavart a Victoria Secret, olyannyira, hogy még a Facebookon is online petíciót indítottak az olvasók, annak érdekében, hogy vonuljon vissza az új „Bright Young Things” kollekcióval, ami a jól ismert Pink label alatt jelent meg. Az ellentmondásos véleményekkel bírált kampány lehetett volna akár egy polgárpukkasztó, de eredményes reklámfogás is, ehelyett sajnos a rajongóknál kihúzták a gyufát és nem lett túl népszerű az a bugyi vagy melltartó, amit tervezői eredetileg bombasikernek gondoltak. A VS kommunikációjával még tovább rontott a helyzeten, amikor elterjedt a hír, hogy ráadásul a tini korosztályt célozták meg a „Wild”, „Feeling lucky” és „Call me” feliratú alsóneműkkel, mondván, hogy ezek a 15-16 évesek úgyis az idősebb, trendi, egyetemista társaikra akarnak hasonlítani. Később a VS szóvívője helyreigazítást adott és azt nyilatkozta, hogy a pletyka nem igaz, a célcsoport továbbra is az idősebb korosztály marad, azaz a kollégiumok lakói, és a cég a jövőben sem tervez a fiatalabbaknak fehérneműt készíteni. A kollekció egyébként a kollégiumi tavaszi szünetre készült.
Szerintetek is túl bátor fogás volt ez a híres tervezőktől, vagy szimplán csak túlreagálta a VS újítását az érzékeny közönség? Elgondolkodtunk azon is, vajon hány szülő müködhetett közre a petíció megvalósításában.
Ábrahám Erika
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez