A LUSH ünnepi parfümkollekcióval jelentkezik, az új illatok között pedig egy “igazi mesterművet” is találsz!
A Lush bemutatja új parfümkollekcióját, melynek része 4 egész évben - online és az üzletekben - elérhető illat, valamint 8 termék, melyek a Perfume Library kollekcióját gazdagítják, és szintén megrendelhetők a legközelebbi Lush-üzletbe.
A Lush-parfümök történeteket mesélnek és emlékeket idéznek fel. Először kényszerből készítettük őket mi magunk, mára azonban el sem tudnánk képzelni másképp - szerelemből és a különleges illatok művészete iránti tiszteletből alkotjuk meg őket. Az illatokat az irodalom, a zene és az életből ellesett történetek inspirálják. A parfümök csodás illóolajokat és abszolútokat tartalmaznak, melyeket a Lush lehetőség szerint családi vállalkozásoktól és helyi termelőktől szerez be, olyan összetevőket helyezve előtérbe, amelyek kedvesek a vásárlók szívének és hasznosak a közösség számára.
A kollekcióban szereplő parfümök a Lush három parfümkészítőjének találmányai: Mark Constantine, a Lush társalapítója számos legendás illatot alkotott az évek során; társai a kreativitásban Emma Vincent és Alina Gliwinska voltak. Emma és Alina egy túlnyomórészt férfiak által uralt iparágban alkotta meg a Lush ikonikus illatainak egy részét: például a Turmeric Latte és a generációkon átívelő Alina parfümöt.
Új, egész évben elérhető parfümök (az üzletekben és online is)
Vegan Leather Jacket
14 000 Ft / 30 ml
28 000 Ft / 100 ml
A Lush társalapítóját és parfümkészítőjét, Mark Constantine-t a Gunga Din című Byrds-dal egyik sora ihlette meg: “Have breakfast with me mamma, I hope they’ll let us in, I’ve got a leather jacket on, I know that it’s a sin”. (“Reggelizz velem, mama! Remélem beengednek - bőrdzsekiben vagyok, és tudom, hogy ez itt bűn.”) Arra gondolt, hogy mivel vegetáriánus cégről van szó, sok alkalmazott és vásárló nem visel valódi bőrt - ez inspirálta egy 100%-ban vegán bőrillat elkészítésére szegfűszeggel, tonkával és dohányabszolúttal.
“A Vegan Leather Jacket valószínűleg a Lush legnagyszerűbb illata a Breath of God óta. Egy igazi mestermű.” - Luca Turin parfümkritikus, a Perfumes: An A-Z Guide és a Perfumes: The Guide című könyvek társszerzője.
Chelsea Morning
9 500 Ft / 30 ml
19 000 Ft / 100 ml
Emma Vincent, a Lush parfümkészítője a Chelsea Morning című Joni Mitchell-számról nevezte el ezt a gourmand illatú parfümöt, és ez a dal ihlette magát az aromát is - különösen az “and the sun poured in like butterscotch and stuck to all my senses” (“A napfény becsorgott az ablakon, mint a karamella, és a lelkemhez ragadt”) sor. Édes, citrusos, karamellás illat tonkával és citrommirtusszal, mely egyszerre felemelő és megnyugtató.
The Bee’s Knees
14 000 Ft / 30 ml
28 000 Ft / 100 ml
Alina Gliwinskát, a Lush parfümkészítőjét a szalmarózsa és a keserűnarancs keveréke ihlette meg, melyet eredetileg a Lush vezérigazgatója, Mark Constantine talált fel. Alina ezt használta fel az új illat elkészítéséhez, melyet méhészként dolgozó édesapja tiszteletére alkotott, aki - miután reggeltől estig a szikrázó napfényben gondozta a méheket - édes méz és napsütés illatát árasztotta, enyhén füstös és szalmás illatjegyekkel.
No Way To Say Goodbye
9 500 Ft / 30 ml
19 000 Ft / 100 ml
Ezt a rózsából és feketeribizliből készült keserédes illatot Emma Vincent találta fel. Amikor megmutatta Marknak, a Lush társalapítója megütközött: az illat arra emlékeztette, milyen szoros kapcsolata volt a legfontosabb emberekkel az életében, és milyen nehéz megtalálni a szavakat a búcsúzáshoz. Erről eszébe jutott Leonard Cohen örökérvényű száma, a Hey, That’s No Way To Say Goodbye. Az illat egy lecke mindannyiunknak, mely arra tanít, hogy saját emlékeink és kapcsolataink jelentős részét is illatok alkotják.
A Perfume Library új kollekciója
(Elérhető a Lush Perfume Library üzleteiben és Magyarországon is!)
A Lush Illatkönyvtárai (Perfume Library) adnak otthont a világ legnagyobb Lush-illatkollekcióinak. Különleges helyek, melyek elkápráztatják az érzékeket, és lehetőséget adnak a látogatóknak, hogy felfedezzék a Lush-illatok történetét, illetve személyre szabott konzultáció segítségével találhassák meg a számukra legmegfelelőbb illatot.
Time Of The Season
45 000 Ft / 100 ml
Az illat elkészítésére a The Zombies népszerű 60-as évekbeli dala ihlette Mark Constantine-t - erről is kapta a nevét a parfüm. Ez egy igazi hippi stílusú illat, melyben fényes, felemelő és földes, megnyugtató jegyek keverednek egymással. A sötét szumátrai pacsuli, a grépfrút és a neroli összetett és érdekes illata Mark szerint a legjobb narancsvirágos parfüm, amit valaha készített!
The Dew On Their Hems
45 000 Ft / 100 ml
Leonard Cohen Sisters of Mercy című dalában van egy sor, amely így szól: „Well they laid down beside me, I made my confession to them, they touched both my eyes, I touched the dew on their hem” (“Lefeküdtek mellém, és meggyóntam nekik. Megérintették a szemeimet, én pedig megérintettem a harmatot a ruhájuk szegélyén.”). A szoknya szegélyén lévő reggeli harmatcsepp gondolata ihlette ezt a friss, mégis finoman édes illatot. Ez a fás, édeskés cédrusfával készült aroma bizonyítja, hogy a Lush feltalálói hippik, akik hippiknek készítenek termékeket!
Sweet Pea
55 000 Ft / 100 ml
Ezt az illatot Emma Vincent esküvői csokra ihlette, mely olyan erős illatélményeket keltő virágokból és gyógynövényekből készült, mint a frézia, az édesborsó, a rozmaring és a menta. Az illat egy virágüzletet idéz a nap végén, amikor a virágok egyre zöldebbre fordulnak.
Bond St 1972
34 500 Ft / 100 ml
Mark Constantine, a Lush társalapítója és házi parfümkészítője egy régi emlék köré építette ezt az illatot: az 1970-es évek elején Mark a londoni Bond Streeten dolgozott egy fodrászszalonban. A recepción egy erős, magabiztos nő dolgozott, aki pontosan tudta, ki ő és mit akar. Mark úgy emlékszik, hogy a parfüm, amit viselt, olyan volt, mint egy „illatfal”, mint egy páncél. Bár ez a parfüm nem az ő illatának rekonstrukciója, Mark egy merész, erős aromát szeretett volna létrehozni, hogy megragadja egykori kollégája lényegét; egy zöld illat tömjénnel és galbanummal, mely arra a mindig ropogós, makulátlanul vasalt zöld ruhára utal, melyet a hölgy nap mint nap viselt a munkahelyén.
Három történet
A következő három parfüm különleges alműfajt alkot a Lush Perfume Library kollekciójában.
A Lush házi parfümkészítője, Emma Vincent korábban alapanyagok beszerzésével foglalkozott. A három parfüm mindegyikét a terepen szerzett tapasztalatai ihlették: az emberek, akiket megismert, a dolgok, amiket tett, és az illatok, amelyekkel útközben találkozott.
A parfümök természetes eredetű színei szándékosan ilyenek, mivel a Lush parfümkészítői az illóolajok által létrehozott színeket szeretnék ünnepelni, nem pedig felhígítani azokat. A gyönyörű címkéket közvetlenül az üvegre nyomtatták, így a parfümök csodás színei az öltözőasztalon és a fürdőszobaszekrényen egyaránt jól érvényesülnek.
Abiba
45 000 Ft / 100 ml
Egy ghánai utazás során, amikor a Lush sheavaj-beszállítóját kereste fel, Emma Vincent barátságot kötött egy Abiba nevű nővel. Abiba a helyi közösség hatalmas támogatója és egyedülálló anya, aki kizárólag a sheavajjal végzett munkájából finanszírozza gyermekei oktatását. Emmát inspirálta Abiba kitartása, és a ghánai ylang ylang, frangipáni babér illatával készült parfümmel tisztelgett előtte.
Betel
45 000 Ft / 100 ml
Miközben Indiában járt, hogy megvizsgálja a Lush által használt összetevőket, Emma Vincent egy este leült vacsorázni és iszogatni helyi idegenvezetőjével. Befejezésül paant ettek - a bételbors friss levelébe csavart bételdiót, mésztejet és egyéb összetevőket -, amelyet általában emésztést segítő, élénkítő és szájpadlás-tisztító szerként használnak. Mivel ez az étkezés volt számára az utazás egyik legfontosabb emléke, Emma a paan illatát, valamint a régióban általánosan termesztett anyagokat, többek között mangólevelet, ánizst és jázmint is felhasználva alkotta meg a parfümöt.
Hungarian Fronds
45 000 Ft / 100 ml
Emma épp Magyarországon járt a Lush egyik kamilla-beszállítójánál, és az ország természetes növényvilágából merített ihletet egy új parfüm elkészítéséhez. A kék kamilla jellegzetesen gyógynövényes, mégis édes illatával gyakran találkozhatunk Magyarországon - a “fronds” szó a finom, szegmentált levelekre utal, melyeket nálunk látott.
Ajándékozz személyre szabott Lush-parfümöket
Akik szeretnének igazán különleges parfümöket ajándékozni az ünnepek alkalmából, betérhetnek a helyi Lush-üzletbe vagy a nemzetközi Perfume Library üzletek egyikébe egy személyes konzultációra, melynek során kiválaszthatják a megajándékozni kívánt személy számára legmegfelelőbb parfümöket.
Csomagold különleges ajándékod a Lush egyik újrafelhasználható kendőcsomagolásába. A Lush illatos konzultációi ingyenesek, és időpontfoglalás nélkül igénybe vehetők.
Ünnepi vásárlás az új Lush Perfume Library üzletben a londoni Sohóban
A Lush nemrég nyitotta meg legújabb Perfume Library üzletét a londoni Beak Streeten, ahol a látogatók leülhetnek egy konzultációra a Lush illatszakértőivel, hogy megtudják, mivel egészítsék ki illatkollekciójukat. A sohói Beak Street az évek során igazi parfümközponttá vált: itt található a Le Labo, az Avestan, a Byredo és a Ffern, most pedig a saját készítésű parfümjeiről híres Lush is.
Az új parfümök mellett válogatott könyvek is megvásárolhatók az üzletben, melyek közt akadnak a parfümkészítőinket inspiráló művek, valamint olyan kiadványok, melyekben a parfümjeinkről - és az illatokról általánosságban - írnak. Még egy exkluzív vegán bőrdzseki is kapható, amelyet az új vegán bőrápoló olajunkkal illatosíthatnak a vásárlók.
A Lush Perfume Library üzletei a következő helyeken várják a vásárlókat:
Egyesült Királyság
London Oxford Street
Liverpool
Birmingham
Poole
Glasgow
Európa
Munich, Germany
Milan, Italy
Rome, Italy
Ázsia
Szöul, Dél-Korea
Tokió, Japán
Tajpej, Tajvan
Bangkok, Thaiföld
A Lush-ról
A Lush működését 1995-ös megalapítása óta az innováció és az etikus gondolkodás vezérli. Számos úttörő szépségápolási termék feltalálása fűződik a cég nevéhez, közülük is az egyik legismertebb a fürdőbomba.
A Lush társalapítója, Mo Constantine által 1989-ben feltalált fürdőbombák, mára már igazi világszenzációvá váltak – a Lush saját gyáraiban kézzel préselt fürdőbombákból tavaly több mint 21,2 millió darabot értékesített.
A Lush a szíve mélyén kampányoló szépségipari cég, amely szenvedélyesen támogatja a közvetlen cselekvést, és az üzleteit világszerte arra használja, hogy rávilágítson kevéssé ismert társadalmi és környezeti problémákra. Végső célja, hogy egy élőbb, Lush-abb világot hagyjon maga után.
A Lush jelenleg 50 ország több mint 850 üzletében van jelen, 38 weboldallal, melyek világszerte szállítanak házhoz, valamint a több mint 30 nyelven elérhető applikációk, csatornák és digitális közösségek globális hálózatával.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez