Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Életstílus
Stylenews - 10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

Stylenews
Keresd a nőt! - Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs

Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs

Keresd a nőt!
Mobility - Luxus Elérhető Áron: Omoda 9 SHS Teszt

Luxus Elérhető Áron: Omoda 9 SHS Teszt

Mobility
Mommywood - Az anyaság biztos jelei

Az anyaság biztos jelei

Mommywood
Divat & Stílus - Stílusiskola: így lehetsz csinos a téli hétköznapokon

Stílusiskola: így lehetsz csinos a téli hétköznapokon

Divat & Stílus
Stylelife - A kutya hirtelen kedvetlen, lassú, bújós? – A csendes betegségek láthatatlan jelei

A kutya hirtelen kedvetlen, lassú, bújós? – A csendes betegségek láthatatlan jelei

Stylelife
Stylenews - A sport mint művészet – egy különleges szemlélet

A sport mint művészet – egy különleges szemlélet

Stylenews
Stylelife - Mi történik a héten? 2025.12.15-21.

Mi történik a héten? 2025.12.15-21.

Stylelife
Keresd a nőt! - Minden rosszban, van valami jó

Minden rosszban, van valami jó

Keresd a nőt!
Hírek - Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Hírek
Keresd a nőt! - Miért épp az ünnepek idején törnek elő a régi érzések és kapcsolati minták?

Miért épp az ünnepek idején törnek elő a régi érzések és kapcsolati minták?

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

Keresd a nőt!
Gasztronómia - 10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor

10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor

Gasztronómia
  1. A Coca-Cola lecseréli a logóját

A Coca-Cola lecseréli a logóját

  • 2013. május 03.
  • Komment

Európában eddig egyedülálló kampányba kezdett a Coca-Cola: a te neved kerül a címkékre. Augusztusig keresztnevekkel és becenevekkel helyettesítik az ikonikus márkanevet a kólás palackokon és a dobozokon.

  Megosztás Küldés

A márka eddig is ismert volt meglepő lépéseiről. 1928-tól a legrégebbi szponzora az újkori Olimpiai Játékoknak. A világon először kértek fel ismert embert arra, hogy egy márka reklámarca legyen és a Coca-Cola szerepeltetett először színes bőrű embereket reklámjaiban. Közkedveltségének köszönhetően a ez volt az első termék, amelyik megjelent az amerikai Time magazin címlapján.

A Coca-Cola lecseréli a logóját -  -  - coca cola, logó, üdítőital,


A május 8-án 127. születésnapját ünneplő Coca-Cola most ismét nagyot dob. A világmárkák közül először vállalja fel, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel a boltokban kapható termékei csomagolásának egyik oldalán egész Európában. Ez azért is nagy döntés, mert a titkos receptúra mellett a logo és márkanév képviseli a legnagyobb értéket a vállalat számára. Az elmúlt egy és negyed évszázadban ez az első alkalom, hogy ekkorát változtattak a termékek megjelenésén.

A legnépszerűbb magyar keresztnevek országszerte a Coca-Cola, valamint a Light és a Zero 0,5 literes palackjain jelennek meg. Emellett becenevekkel ellátott palackok is készülnek fél literes, valamint 1 és 2 literes kiszerelésekben. A 0,33 literes dobozon hat, általános használatú gyűjtőnévre, ill. közkedvelt becenévre cserélik sajátjukat.

„Egy ilyen lépést csak egy olyan márka tehet meg, amelyiknek a termékét akár márkanév nélkül is felismerik a vásárlók, és amelynek hosszú időre visszanyúló személyes kapcsolata van a fogyasztóival. A Coca-Cola egyértelműen ilyen márka – mondta Ferencz Enikő, My Coke szenior aktivációs menedzser. – Elsőként 2011-ben, Ausztráliában indítottunk egy hasonló kampányt, amely rendkívül sikeres volt. Azt szerettük volna, hogy a Magyarországon élő fiatalok arcán is viszontláthassuk azt a boldog mosolyt, amit egy saját, vagy barátjuk, családtagjuk nevével ellátott palackból közösen elfogyasztott Coca-Cola csal az arcukra.”

A Coca-Cola lecseréli a logóját -  -  - coca cola, logó, üdítőital,

A Magyarországon forgalomba kerülő fél literes palackokon a 13 és 30 év közötti fiatalok körében leggyakoribb 150 keresztnevet találhatjuk majd meg, mint például Tamás, Miklós, vagy Eszter és Vera. A neveket az aktuális névadási statisztikák alapján válogatták össze, hogy minél többen megtalálhassák a nevükre szóló üdítőt. A nevekkel ellátott palackokat folyamatosan helyezik ki a boltokba, így aki májusban nem találja meg a sajátját, annak érdemes a későbbiekben is keresgélnie a polcokon.

A Coca-Cola Company a világ legnagyobb üdítőital-gyártója a több mint 500 féle szénsavas és szénsavmentes italkínálatával. A világ legértékesebb márkájának tartott Coca-Colán kívül a vállalat portfoliójába további 16, milliárdos értékű márka tartozik, egyebek mellett a Diet Coke és a Coca-Cola light, a Fanta, a Sprite, a Coca-Cola Zero, a Vitaminwater, a Powerade, a Minute Maid, a Simply és a Georgia. Világszinten első a szénsavas italok, dzsúszok és gyümölcslé italok, a kész teák és kávék piacán. A világ legnagyobb üdítőital-elosztó rendszerén keresztül a fogyasztók több mint 200 országban élvezhetik a vállalat termékeit, amelyekből naponta több mint 1,8 milliárdot adnak el. A vállalat ugyanakkor tartós elkötelezettséget vállal a fenntartható közösségek építésében, támogat minden olyan kezdeményezést, amely a környezet és az erőforrások védelmét és javítását célozza, valamint a működési területen élők gazdasági fejlődését előmozdítja.
  • coca cola logó üdítőital

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország - Stylenews, divat, életmód, stílus
    A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország
    • Stylenews
    Stílusiskola: mutasd milyen márkát viselsz! - Divat & Stílus, divat, életmód, stílus
    Stílusiskola: mutasd milyen márkát viselsz!
    • Divat & Stílus
    Kóla színű nyári lakkok
    A Coca-Cola lecseréli a logóját
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Egy érzelmileg elérhetetlen férfival kár terveket szövögetni - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Egy érzelmileg elérhetetlen férfival kár terveket szövögetni
    • Keresd a nőt!
    10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor - Stylelife, divat, életmód, stílus
    10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor
    • Stylelife
    Mások talán nem tudják, de mindezeket a szorongásaid miatt teszed - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Mások talán nem tudják, de mindezeket a szorongásaid miatt teszed
    • Keresd a nőt!
    Tippek, hogyan ne agyalj
    Így előzd meg a karácsonyi plusz kilókat!
    5 nosztalgikus fekete-fehér film karácsonyra
    Stílusiskola: outfit ötletek céges karácsonyi partykra
    Hogyan nyűgözhetsz le egy nőt
    Top10: home decor ötletek decemberre
    Minden rosszban, van valami jó

    Kapcsolódó cikkek

    A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország

    A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország

    Stílusiskola: mutasd milyen márkát viselsz!

    Stílusiskola: mutasd milyen márkát viselsz!

    Kóla színű nyári lakkok

    Kóla színű nyári lakkok

    Multifunkci-Cola

    Multifunkci-Cola

    A Coca-Cola három új ruhája

    A Coca-Cola három új ruhája

    Karl Lagerfeld és a Coca-Cola Light

    Karl Lagerfeld és a Coca-Cola Light


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Style ART
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU