A Calzedonia Julia Roberts-szel erősít
A Calzedonia idén megerősíti Julia Roberts-szel való együttműködését: a színésznő - a márka ikonikus arcaként - ismét életre kelti a Made in Italy Kollekciót
Ez egy különleges év a Calzedonia számára. Az elmúlt harminc évben, a márka – a nők számára - egyet jelent a harisnya, a zokni fogalmával, amelyek minden alkalomra tökéletes társak!
További fotókért kattints a képre!
Vásárlóival együtt felnőve, a láb viseleteinek híres olasz "specialistája" szoros kötelékbe került a márka híveivel és az évek során első számú kedvenccé vált. A Calzedonia név Olaszországból indult, innen bővült a brand világszerte. Mindössze 30 év alatt a márka meghódította Európát, sőt, még távolabbi pontokat is, ma már összesen 40 országban van jelen.
30. évfordulója alkalmából, a Calzedonia megerősítette Julia Roberts-szel, a márka ikonikus arcával való együttműködését, újabb "Made in Italy" harisnyakollekciót alkotott meg – ez a vonal, amely az előző őszi/téli szezon kötelező darabjait hozta el, most még szélesebb kínálattal jelentkezik. Julia a márka Los Angeles-ben, a színésznő lakóhelyén forgatott reklámfilmjének sztárjaként tér vissza – a rendező Grant Heslov, aki Ben Affleck-kel közösen készített filmjéért, az Az Argo-akcióért Oscar díjat kapott.
A reklám a könnyed komédiák hangulatát idézi, helyszíne egy Calzedonia üzlet, amelyet kifejezetten erre az alkalomra álmodtak meg. Egy rövidfilm - az érzés, hogy bepillantást nyerünk emberek mindennapjaiba és a már jól ismert környezet, az üzlet, ahol mindenki járt már, legalább egyszer életében, egy olyan megható reklámfilm születéséhez adott ihletet, amely egyenesen a szívig hatol.
"Megerősítjük a kapcsolatunkat Julia Roberts-szel ennek a könnyed, ironikus hangvételű, kedves apró történetnek a segítségével, amely az üzletünkben játszódik, így még közelebb hozza a színésznőt a termékeinkhez és a célközönséghez, kitűzött célunk: világszerte reklámozni a Calzedonia szakértelmét és piacvezető szerepét a láb viseleteinek megalkotójaként – nyilatkozta a cég.
Ezért lett Julia Roberts a nemzetközi ismertségű Calzedonia tévéreklámjának csillaga – a folyamatosan terjeszkedő veronai cég nemcsak Olaszországban, de a nemzetközi piacokon is nagy növekedést tapasztalt az értékesítések terén. A reklámfilmet nemzetközileg elismert rendező, forgatókönyvíró és producer, Grant Heslov rendezte, aki tökéletes választás egy Julia Roberts kaliberű színésznő mellett és ráadaásul személyes barátságban is van a sztárral. Eljött végre az őszi-téli szezon, Julia Roberts ragályos mosolya ismét felragyog!
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez