Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Életstílus
Keresd a nőt! - Miért nem tudsz most dönteni? És miért nem veled van a baj

Miért nem tudsz most dönteni? És miért nem veled van a baj

Keresd a nőt!
Otthon & Design - Top10: így varázsolhatod ragyogóvá a vacsora asztalt karácsonykor

Top10: így varázsolhatod ragyogóvá a vacsora asztalt karácsonykor

Otthon & Design
Keresd a nőt! - Elhulló könnyeimben

Elhulló könnyeimben

Keresd a nőt!
Stylelife - Nagy téli bakancslista – programok, amelyek felejthetetlenné teszik az ünnepi időszakot!

Nagy téli bakancslista – programok, amelyek felejthetetlenné teszik az ünnepi időszakot!

Stylelife
Keresd a nőt! - Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs

Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs

Keresd a nőt!
Mobility - Luxus Elérhető Áron: Omoda 9 SHS Teszt

Luxus Elérhető Áron: Omoda 9 SHS Teszt

Mobility
Stylenews - 10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

Stylenews
Stylelife - A kutya hirtelen kedvetlen, lassú, bújós? – A csendes betegségek láthatatlan jelei

A kutya hirtelen kedvetlen, lassú, bújós? – A csendes betegségek láthatatlan jelei

Stylelife
Stylelife - Mi történik a héten? 2025.12.15-21.

Mi történik a héten? 2025.12.15-21.

Stylelife
Keresd a nőt! - Minden rosszban, van valami jó

Minden rosszban, van valami jó

Keresd a nőt!
Hírek - Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Hírek
Keresd a nőt! - Miért épp az ünnepek idején törnek elő a régi érzések és kapcsolati minták?

Miért épp az ünnepek idején törnek elő a régi érzések és kapcsolati minták?

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

Keresd a nőt!
Gasztronómia - 10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor

10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor

Gasztronómia
  1. STYLENEWS
  2. 15 híresség szerepel a Hospice kampányában

15 híresség szerepel a Hospice kampányában

  • 2014. november 03.
  • Komment

Dobó Kata, Csányi Sándor, Szellő István és Szalóki Ági mellett több híresség is szerepel a Magyar Hospice Alapítvány november 1-jén induló kampányában. A szpotot a Kreatív Online-on láthatja először, és megkérdeztük az alkotókat is.

  Megosztás Küldés

Hétféle tévészpot és egy internetes terjesztésre szánt kisfilm készült a Magyar Hospice Alapítvány (MHA) új, november 1-jén induló egyhónapos kampányához. A filmekben 15 közismert ember - színészek, sportolók, zenészek, médiaszemélyiségek - szerepelnek, és ami közös bennük, hogy mindegyikőjüknek személyes élményük van a hospice-szal, így nemcsak az arcukat adták a kezdeményezéshez, hanem beszélnek is arról, mit jelent nekik méltósággal búcsúztatni, búcsúzni. A Hospice filmjeiben ők szerepelnek: Dobó Kata, Csányi Sándor, Tatár Csilla, Várkonyi Andrea, Bródy János, Monspart Sarolta, Gianni Annoni, Steinmetz Barnabás, Szalóki Ági, Torres Dani, Farkas Róbert, Barabás Éva, Szellő István, Klukon Edit és dr. Muszbek Katalin, az alapítvány orvosigazgatója.

A kampány főként online fut majd - hír-, és magazinportálok, Facebook, Google Adwords, a társzervezetek és a szpotban szereplők közösségi oldalain -, de a nagy kereskedelmi televízióban is megjelennek a reklámok, amelyeket úgy állítottak össze, hogy az adott csatorna arcai szerepeljenek benne. A Youtube-ra készült videóban mind a 15-en szerepelnek.  A szpotokat a Filmpartners készítette, a cég önkéntesként vett részt ebben a munkában, csakúgy, mint a sminkestől a rendezőig minden stábtag, sőt a Hospice a stúdiót is pro bono kapta két napra. A kreatívfolyamatokat Geszti Péter, az Okego kreatívigazgatója szakértőként segítette. Nyitrai Márton rendező kérdésünkre elmondta, hogy nem először készített olyan reklámfilmet, amelyben "beszélő fejek" vannak, ezért a kihívást leginkább az jelentette, hogy hogyan tudják ezt a néző szempontjából izgalmassá tenni. Garas Dániel operatőrrel úgy döntöttek, hogy az egyszerűségre törekednek. A szereplők csak halvány sminket kaptak, hogy az arcok tisztán látszódjanak, és inkább az azon tükröződő érzelmek meséljék el történeteket. "Itt mindenki érintett volt, és nem könnyű ilyen témában sok ember, meg a lámpák előtt megnyílni. Ráadásul a beszélt nyelv nem jön át a filmen, ezért közösen találtuk ki a szereplők mondatait, amit természetesen személyre szabtunk" - magyarázta a rendező.

Kovács Anitát, a Magyar Hospice Alapítvány programigazgatóját kérdeztük

Mi a Magyar Hospice Alapítvány kampányának a célja?

A téma kényessége (a halál, mint tabu) miatt olyan kampányüzenetet szeretnénk, mely nem feltétlenül a halálhoz kötődik, hanem érzelmekre ható, pozitív, felöleli az egymás iránti tiszteletet, szeretetet, emberi méltóságot, és ebbe beletartozik az utolsó órák méltósága is. Olyan, ami szerethető, büszkén vállalható, közösségformáló, mert a valamilyen közösséghez való tartozás manapság kezdi visszanyerni vonzerejét. A kampány célja a MHA eddigi „rajongói” körét - ezáltal az adományozói kört - széleskörűen bővíteni, a hospice-t a halál helyett az élet végéig tartó méltóság felől megközelíteni, párhuzamosan pedig erőteljes üzenettel az adományozást elősegíteni. Az őszi kampány alapja egy olyan közösség építése, amelynek tagjai törekednek arra, hogy minőségi életet éljenek egy jobb világban. Ahogyan a hospice is teszi: minőségi és emberséges bánásmódot biztosít az utolsó napokban. A közösség fogadalma, hogy a mindennapokban is megfeleljenek ennek az életszemléletnek. Ezt a kezdeményezést egy erős érzelmi töltetű, pozitív üzenetekkel operáló, erőteljesen aktivizáló videóval készítésével és terjesztésével kívánjuk elérni. A videóban magyar hírességek, közéleti emberek, sportolók stb. állnak ki és mondják el, hogy számukra mit jelent, az, hogy minden perc értékes.

Honnan jött a kampány ötlete?

Tavasszal egy online kommunikációs képzésre jártam, és vizsgamunkát kellett készíteni. A kurzus vezetője megkért, hogy ha van aktuális témánk, akkor készítsek egy briefet a hospice-ra, és végül három csapat is erről a témáról készítette a vizsgaanyagát. Az egyik csapat - Stahl Norbert, Laasz Orsi és Szűcs Juli - olyan jó ötletet hozott, hogy végül ezt valósítottuk meg, bár az alapötlettől egy kicsit eltértünk. Ráadásul a csoport tagjai vállalták, hogy önkéntesként felajánlják munkájukat a megvalósításban, de mivel ez túl nagy terhet jelentett a napi munkájuk mellett, nem tudták végig vállalni, így csak egyikük tartott ki velünk. Bekapcsoltunk viszont egy online kommunikációs szakértőt, Káli Györgyöt, és a kampány finisében jelentkezett egy újabb önkéntes pr-es, Tóth Xénia. Mivel az alapítvány nem tud egy komplett ügynökséget megfizetni, így azt az utat választottuk, hogy az egyes területekre kerestünk hozááértőket, többségük önkéntes alapon segített. Pataki Ági is nagyon sokat segített, ő mozgósította a filmes csapatot.

Milyen kampányai voltak korábban az alapítványnak, és azokat kik készítették?

Még a 2000-es évek elején dolgoztunk a McCann Ericksonnal pár éven keresztül, ők készítették az első komoly civil kampányt. Az utóbbi években kampányaink az 1 százalékos időszakra korlátozódtak, hiszen nagyon szűkösek a forrásaink. Ezeket a kampányokat többnyire házon belül és önkéntes segítőkkel oldottuk meg. A Nárcisz-programjainkhoz kapcsolódó esemény kommunikációt pedig igyekeztünk többszintűen használni.

15 híresség szerepel a Hospice kampányában - STYLENEWS -  - hospice, kreativ online,

A forgatáson készült képekért kattints a fotóra!

                                                                                                                                        Forrás: kreativ.hu

  • hospice kreativ online

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    15 híresség szerepel a Hospice kampányában - Érdekességek, divat, életmód, stílus
    15 híresség szerepel a Hospice kampányában
    • Érdekességek
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor - Stylelife, divat, életmód, stílus
    10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor
    • Stylelife
    30 romantikus vígjáték téli estékre - Stylenews, divat, életmód, stílus
    30 romantikus vígjáték téli estékre
    • Stylenews
    A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál
    • Keresd a nőt!
    Mások talán nem tudják, de mindezeket a szorongásaid miatt teszed
    Tippek, hogyan ne agyalj
    Így előzd meg a karácsonyi plusz kilókat!
    5 nosztalgikus fekete-fehér film karácsonyra
    Top10: tippek a karácsonyi ajándékok stílusos becsomagolásához
    Stílusiskola: outfit ötletek céges karácsonyi partykra
    Top10: így varázsolhatod ragyogóvá a vacsora asztalt karácsonykor

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Style ART
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU