Kulcsszó keresés /


Crest 3D White Fogfehérítő matricák

  • 2020. november 11.

A Crest 3D White fogfehérítő matricákat az otthoni fogfehérítésre készítették. A Crest matricák egyek azon termékek közül, amelyek valóban hatékonyak. A fogfehérítő matricákkal a fogfehérítés nagyon kényelmes és biztonságos.

olvass tovább

OLASZ FINÁLÉ A LEGAUTÓSPORTOSABB VADASPARKBAN

  • 2020. november 09.

A Gender Racing 2020-as szezonja a kezdetekhez hasonlóan a Drexler Formel Cupban végződik, melynek az utolsó bajnoki fordulóját a legendás Monza-i versenypályán tartják ezen a hétvégén. A járványhelyzet újbóli fokozódása ellenére az osztrák sorozat még meg tudja rendezni a hétvégén az évadzáró bajnoki fordulóját a gyönyörű vadasparkban fekvő Monza-i versenypályán.

olvass tovább

Az utolsó Mohikán – Jeep Wrangler Rubicon 2.0

Vannak márkák, amelyek egybeforrnak a termékkel, úgymond köznevesülnek. Függetlenül attól, hogy a mai napon ki az adott termék gyártója, a termék nevét az első gyártó viszi tovább. Gondoljunk csak a Frigidaire-re, a Rotring tollra vagy éppen a celluxra, de mondhatnám éppen a kukásautót is, amely a KUKA nevű cég által gyártott szemétszállító autóról kapta a nevét. Pontosan ilyen a Jeep márkanév is. Ugyanis az első és méltán híres dzsipet, a II. világháború katonai terepjáróját a Willys-t, a Jeep gyártotta.

olvass tovább

Neuro-reumatológia, amikor a fájdalom a vezető tünet

  • 2020. november 06.

Magyarországon 1 millió ember küzd migrénnel, másik 1 millió fejfájással és szintén 1 millió azoknak a száma, akik krónikus derékfájdalommal élnek. A szakember szerint a fájdalom egy komplex idegrendszeri folyamat, amelynek részletesebb ismerete új lehetőségeket rejt az orvostudomány számára. Guba Katalin, a Medcity Egészségközpont neurológus-reomatológusa egy ritkán hallott kifejezést, a neuro-reumatológiát használja, mert úgy véli, hogy ezt a két területet együtt érdemes vizsgálni.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább