Rövidfilmekből építkezik a Ray-Ban új kampánya: You’re On
A márka új, eklektikus rövidfilmekből építkező kampánya azt a pillanatot ragadja meg, amikor csak te számítasz, és veled ünnepli a spontaneitást és a szabadságot.
olvass továbbA márka új, eklektikus rövidfilmekből építkező kampánya azt a pillanatot ragadja meg, amikor csak te számítasz, és veled ünnepli a spontaneitást és a szabadságot.
olvass továbbJól tudjuk, a rendszeres mozgás feszesebbé varázsolja a bőrt. A svéd FOREO márka ebből kiindulva megalkotta a Bear tonizáló arckészülékét, mely mikroárammal és T-Sonic pulzációval részesíti edzésben az arcbőrt. Szépségszerkesztőnk tesztelte az okos készüléket és elmondja tapasztalatait.
olvass továbbA Cupra nevet régóta ismerjük már, de különálló márkaként csak 2018-ban jelent meg a Volkswagen csoport palettáján, külön helyet követelve magának a Seat márka mellett. Igen, jól emlékszik, akinek egyből a Seat név ugrott be a név hallatán, hiszen a Cupra alapját, a most megjelent Formentor kivételével minden esetben a Seat modellek adják. Az Ateca 2020-ban ráncfelvarrást kapott, így ezt a modellt vettük górcső alá mostani tesztünkben.
olvass továbbTalán kevesen tudják, hogy a Hyundai egy összetett szó, melynek jelentése modern korszak vagy modern idő. Talán sosem volt ennyire igaz a márka egyetlen modelljére sem ez a kifejezés, mint az új Hyundai Tucsonra. Kívül-belül forradalmi módon megújult a negyedik generációra és az átlagos megjelenésű családi SUV-ből, egycsapásra a kategória egyik legfeltűnőbb, legmenőbb járműve lett.
olvass továbbÉvek óta meghatározó autópiaci trend az elektromobilitás előretörése. A nemzetközi mellett hazai szinten is jelentős a keresletnövekedés, és ez nem csak a középkategóriás, alternatív meghajtású gépkocsikra igaz, hanem a prémium modellekre is. Így a vevői igényekhez igazodva, április 22., a Föld Napja alkalmából új elektromos üzletág kezdi meg működését az ország legszélesebb márkakínálatát egy helyen értékesítő autókereskedés bázisán.
olvass továbbPár hónappal ezelőtt találkoztam először az új Sorentoval, így aki követi az oldalunkat, láthatott is pár fényképet, amit azon nyomban lőttem a KIA új modelljéről. Nehéz szavakkal leírni azt a benyomást, amit akkor érzünk, ha az új Sorento mellett állunk, vagy tovább megyek, beleülünk. Az első gondolatunk valószínűleg az lesz, hogy ez tényleg egy KIA? És a válasz az, hogy nem csak egy KIA, hanem maga a KIA. Ahonnan jött, ameddig eljutott ez a márka az elmúlt 15-20 évben, annak ez a modell a megtestesítője.
olvass továbbRendkívül izgalmasnak ígérkezett az Andrew Presttel folytatott beszélgetés, hiszen a Wallis nem gyári importőr, aki csak egyetlen márkát képvisel Magyarországon, hanem számos nagy gyártó nevében látja el a hazai forgalmazással járó feladatokat. Az angol cégvezető tökéletes magyarsággal kezdett neki a beszélgetésnek, így a fő témán kívül azonnal jött a kérdés.
olvass továbbMásodik generációjához érkezett a BMW 4 kupé, amely a hármas sorozatból vált ki és teremtett új szériát a márka palettáján. A 2020-ban megjelent modellcsalád teljesen új, a többi modelltől eltérő frontrészt kapott, de a kapcsolódás a 3-as BMW-vel továbbra is megmaradt, hiszen egyszerre mutatták be a vadonatúj M3-mal, amely a többi hármassal ellentétben ugyanezt a hűtőmaszkformát viseli.
olvass továbbGyakorlatilag abban semmi meglepő nincsen, hogy az XC60 is elérhető PHEV, azaz plug-in hybrid hajtáslánccal. A különbség manapság abban rejlik, hogy milyen módon közelíti meg az adott márka a részben elektromos hajtás által kínált lehetőségeket. A Volvo elsősorban arra készítette a T6 változatot, hogy a napi életvitelünkhöz a leginkább alkalmazkodjon és az alternatív hajtási megoldás a legkevésbé legyen észrevehető a korábban használt motorokhoz képest.
olvass továbbTöbb mint egy évvel a COVID-világjárvány berobbanása után, immár a harmadik hullámot nyögve, a szakemberek figyelme egyre inkább kiterjed a válság másodlagos egészségügyi hatásaira is. A „bent maradás” és az egymástól való elszigeteltség lett az új norma, de mi a helyzet a testi és lelki egészségünkkel? Az alvászavar, a szorongás és a depresszió az első helyen szerepel a COVID járvány következtében kialakuló egészségügyi kockázatok közül. Van már azonban segítség is, ráadásul egy innovatív hazai étrend-kiegészítőket gyártó márkacsalád jóvoltából!
olvass továbbA Clion és a Captur-ön kívül a Megane-ban is megtaláljuk a vadonatúj e-Tech névre keresztelt, saját fejlesztésű hybrid technológiát, ezzel vált teljessé a márka hármasfogata, amelynek révén a környezetvédelmi előírásoknak még inkább meg tud felelni a Renault. Nagyra lehet értékelni, hogy nem egy létező technológiát adoptáltak a járműbe, hanem egy saját fejlesztésű hybrid hajtást építettek bele. Ameddig a Clio esetében egy kisebb akkupakk található, így hagyományos hybrid üzemű az autó, addig a Capture és a Megane nagyobbat kapott, így az azonos technológiai alapok ellenére plug-in hybridként dolgozik az erőforrás.
olvass továbbA közös történelem által táplálva, amelynek középpontjában az innováció és az autóversenyzés áll, olyan innovatív családok vezetésével, akiknek vállalkozói, precizitási és teljesítményértékei az adott iparágak élvonalába emelték őket, a TAG Heuer és a Porsche összefognak egy átfogó partneri kapcsolat létrehozása érdekében, amely megalapozza a márkaintegráció új szabályait.
olvass tovább2018 óta van velünk az Audi ezen generációja, amely annyit növekedett méretben és annyit változott formai szempontból is, hogy laikus számára megkülönböztethetetlen lett a márka zászlóshajójától, az Audi A8-tól. Nem is feltétlenül rossz hír ez azok számára, akik ezt a modellt választják. A limuzin változatot teszteltük, egy különleges kivitelben, a plug-in hybrid erőforrással.
olvass továbbA Renault modellpaletta legfrissebb zöldülési hulláma három modellt érintett. Korábban a Renault Clio E-Tech verzióját volt szerencsénk tesztelni. A szerencse pedig határozottan nem csak egy kötőszó volt ebben az esetben, mivel kifejezetten szimpatikus volt a filozófia, ahogyan a márka újra gondolta a hybrid technológiát. A Captur esetében még eggyel emelték a tétet és a nagyobb akkumulátorok segítségével plug-in hybrid változatban mutatták be a Capturt.
olvass továbbSzinte minden egyes KIA modell tesztelése során fel szokott merülni, hogy milyen hatalmas fejlődésen ment keresztül a márka az elmúlt 10-15 év alatt. Ezért is ígérkezett különösen izgalmasnak a KIA Magyarország ügyvezető elnökével, Nagy Norberttel való beszélgetés, hiszen a kinevezés ugyan teljesen friss, de Norbert eddig is a cég élén dolgozott.
olvass továbbMinden alkalommal, ha tudom, hogy Citroën lesz nálunk, akkor egy dolgot biztosan tudok, jó kedvem lesz egy hétig. Ahogyan a konszerntárs Peugeot tagadhatatlan minőségével, már-már presztízs autókhoz közelítő kialakításával szokott meggyőző lenni, úgy képes ez a márka mosolyt csalni az ember arcára. Egyszerűen azért, mert más. Nem megszokott, fura, ám mégis kedves vonalaival teszi boldogabbá a hétköznapokat.
olvass továbbHa 2020, akkor a járványon kívül az autógyártók másik kihívása – és erről persze hamarabb tudtak, mint az előbbiről – a CO2 kvóta volt. Nem csoda hát, hogy nincs olyan márka, aki ne igyekezne alternatív meghajtással megjelenni. A Renault sem tett másképpen és rögtön 3 típusában mutatott be hybrid erőforrást. Ezek közül a Cliot teszteltük, amely ellentétben a másik két bemutatott modellel, kisebb akkumulátort kapott és ezáltal nem konnektoros hybrid változatban jelent meg. A keresztségben pedig az E-TECH nevet kapta.
olvass továbbAhogy nézem a régi képeket, még mindig hallom a hangod csengését. Látom a markáns arcodon megjelenő széles mosolyt, ahogy felém hajolsz és tudom, most bármi történhetne, te akkor is itt lennél és megvédenél.
olvass továbbA múlt hét óta az egyik kedvenc kompakt méretű SUV-m a Compass. Rengeteget fejlődött minőségi szempontból és megtaláltam benne azokat a pontokat, amelyektől nem csak egy kicsi Cherokee -ként kezeltem. De a trón legfelső fokáról nagyon gyorsan hátra szorult legalább egy helyezést, miután közelebbi ismeretséget sikerült kötnöm a márkatárssal, a közös alapokon nyugvó Jeep Renegade-del. Annak ellenére, hogy tartottam a vicces-mókás dobozforma autótól, a végére örök barátság született közöttünk.
olvass továbbNémeth Jánost meglehetősen régóta ismerem, hiszen 2011 és 2015 között aktívan dolgoztunk együtt, amikor még a Duna Autó csapatát erősítettem. János volt abban az időben a ŠKODA márka értékesítési vezetője, így annak érdekében, hogy a lehető legtöbb piaci információt megszerezze, bizonyos kereskedések támogatását saját hatáskörben végezte, azonkívül, hogy a termékmenedzserek, területi vezetők koordinálása, és a gyári kapcsolatok hatékony működése is a felelősségi körébe tartozott. De a Veszprémben végzett műszaki menedzser élete már ennél is sokkal korábban, egyetemi gyakorlata során összefonódott a Porsche Hungáriával, ezen belül pedig a ŠKODA márkával.
olvass tovább