Kulcsszó keresés /


Karl Lagerfeld és a Coca-Cola Light

  • 2011. április 12.

A Chanel sztártervezője, Karl Lagerfeld tervezi az idei Coca-Cola kampány keretein belül a Coca-Cola light kollekciót. A "Diet Coke Limited Edition Collection by Karl Lagerfeld" kollekció a vonalaikra ügyelő, stílusos hölgyek számára készül.

olvass tovább

Szecessziós, modern álom-Tóth Bori villantása

  • 2011. április 07.

A szigorúbb és merevebb, business-lookra jellemző iránynak vége, a TothBori márka új lendülettel szárnyal a magyar divatsztrádán. A tervezőnő óriási sajtókampány közepette a Millenáris Teátrumban mutatta be múlt szerdán a 2011-es tavaszi-nyári szezonra szánt kollekcióját.

olvass tovább

A Gucci és az UNICEF

  • 2011. április 01.

A Gucci egymillió dollárt adományozott az UNICEF-nek, hogy támogassa az "Iskolák Afrikáért" programot Malawiban és Mozambikban. Nem ez az első támogató megynilvánulás a Gucci részéről: 2005 óta támogatják az UNICEF munkásságát, igen jelentős összegekkel és kampányokkal. Az elmúlt 6 évben több mint 9 millió dollárral támogatta az afrikai gyermekeket és árvákat.

olvass tovább

Jimmy Choo!

  • 2011. március 29.

Alig vártuk a tavaszt! Nem csak a napsütés és a színek miatt, nem csak a szoknyák és blézerek miatt, hanem kedvenc cipőink miatt is! Jimmy Choo idei tavasz-nyári kampánya élénk színeivel és eklektikusságával az egzotikus karneváli világot idézi.

olvass tovább

Szép Szidónia tavasz-nyári kampánya

  • 2011. március 22.

A tavaszi-nyári Szidonia Szep kollekció kampánya önálló művészeti fotóprojektként mutatkozik be. Nem dokumentálva, nem is egy képzelt világ kulisszái közé álmodva mutatja be a márka legfrissebb szériáját. Az odafigyelés imitálása mint társadalmi fenomén ölt testet a képeken.

olvass tovább

Etikus divat

  • 2011. március 17.

Olyan divatcikkeket vásárolni és hordani (különösen, ha designer holmiról van szó), amelyekről tudjuk, hogy jó ügy érdekében jöttek létre, egyre elterjedtebb és valljuk be: trendi. Ahogy a Divatkampányok jó ügy érdekében című cikkünkben már utaltunk rá, gyakoriak a jótékonysági divatkampányok és nem meglepő módon igen sikeresek is. Ám létezik egy program, amely nem pusztán jótékonykodik, hanem munkahelyet teremt.

olvass tovább

Divatkampányok jó ügy érdekében

  • 2011. március 11.

Tervezők, modellek, divatcégek gyakran adják nevüket, arcukat és munkásságukat egy-egy jó ügy érdekében. Jótékonysági divatkampánnyal gyakran találkozunk, a jótékonykodásnak ez az egyik leghatékonyabb formája. Jobban felfigyelnek egy hírességre, aki képviseli például az AIDS elleni harcokat, egy közkedvelt márkáról nem is beszélve.

olvass tovább

Louis Vuitton, megbabonázóan glamúros. 2011 tavasz/nyár.

  • 2011. február 02.

„A legelejéről kezdtük, ebben a szezonban minden a glamúrról szól, valami nagyon stílusosat, nagyon csillogót akartunk” -mondta a Louis Vuitton művészeti igazgatója, Marc Jacobs a folyamatról, mely a 2011-es tavaszi/nyári reklámkampány megszületéséhez vezetett, amelyet Steven Meisel fotózott. „Valami olyasmihez érkeztünk, mint az Eiffel-torony óránként felvillanó világítása – valami mesterséges, ami annyira elképesztő, glamúros, és gyönyörű, hogy teljesen megbabonáz.”

olvass tovább

További árzuhanás a Premier Outlets Centerben!

  • 2011. január 20.

A leárazás leárazása kampány decemberben kezdődött, amely most kiegészül a ráadás "további árzuhanással" a Premier Outlets Centerben. A biatorbágyi outlet centerben akár 70%-kos kedvezménnyel vásárolhatók meg a legnagyobb világmárkák termékei. Ha szereted a márkákat és a legjobb ruhákra, cipőkre, parfümökre vágysz, akkor mindenképpen nézd meg ajánlatunkat!

olvass tovább