Kulcsszó keresés /


SUV francia módon - Peugeot 2008 1.2 GT Line

A Covid-19 járvány karantén időszaka előtt pár nappal még maszk nélkül láthattuk a Peugeot 2008-at, ugyanis akkor volt a hivatalos sajtóbemutató. Vészterhes időszak következett ez után az autó kereskedelmében és természetesen a gazdaság más pontjain is, amely mind a mai napig érezteti hatását. Ahhoz, hogy a vásárlói kedv visszajöjjön, talán pont ilyen autókra van szükség.

olvass tovább

A meztelen igazság - Egy idő után bele fogunk fulladni a felesleges csomagolásokba

Szerencsére napjainkban egyre gyakrabban esik szó arról, hogy mennyire rosszat teszünk a környezetünknek, és nem utolsó sorban a saját jövőnknek azzal, ha olyan termékeket választunk, amelyek több réteg műanyagba, vagy éppen vegyesen papírba és műanyagba vannak csomagolva. A műanyagmentes július is arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy itt az ideje, hogy tudatosan -a környezetünkre és jövőnkre egyaránt gondolva- vásároljunk.

olvass tovább

Mi is az igazi irányelv?

Az előttünk álló hétvége egy kicsit visszavisz az időben, pontosabban a Pünkösdi hétvégéhez, a május 28-31-i időszakra. Akkor ott olyan állások voltak, amik az előttünk álló néhány napban megismétlődnek, bár kicsit más szereplőkkel. Azon a hétvégén tetőzött Merkúr, mert akkor járt a napfordulati ponton, és lépett be az Ikrek csillagaiba, ahová most hétvégén, vasárnap tér vissza a Siriustól megfordulva.

olvass tovább

Lelked dalának Teliholdja

Egy csodálatos Telihold kerekedik ki vasárnap hajnalra, 6:44-re lesz teljességében. A Nap az Ikrek csillagképéből ragyog a Nyilas csillagaiban járó Holdra, ismét a két magyarság csillagkép aktiválódik, újabb lehetőséget adva a benned élő mag felismerésére.

olvass tovább

A jövő kozmetikumai

  • 2020. július 02.

Edina az, aki kiemelte a hatóanyag kozmetikumokat az ápoló társaik közül. Ezáltal a bőrfunkció helyreállítás és szerkezet regenerálás teljesen új kapukat nyitott meg a kozmetikai iparban. Kezelései hatékonyak, termékeiért rajonganak a vásárlók.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

20 éves kicsik és nagyok kedvence, a Tropicarium

  • 2020. május 26.

A nagyközönség körében leginkább cápás állatkert néven ismert Tropicarium 20 évvel ezelőtt (05.26 ) nyitotta meg kapuit hazánkban. Akkoriban mindenki értetlenül állt a tény előtt, hogy hogyan kerül egy állatkert egy bevásárlóközpontba, azonban a sokszínű állatvilágot bemutató attrakció hamar kicsik és nagyok kedvencévé vált.

olvass tovább

10 trendi és divatos cipő az idei tavaszra

  • 2020. május 04.

Az évszakváltás alapos indok lehet, hogy a meglévő cipőid mellé néhány újabb darabot vásárolj. A tavasz elején jól jöhetnek a könnyű csizmák, de magas sarkú, balerina- és sportcipőkre, illetve a szandálokra éppúgy szükség van.

olvass tovább

KÜLÖNLEGES HAZAI MŰVÉSZETI PROJEKT FŐSZEREPLŐJE VOLT A VADONATÚJ TOYOTA PROACE CITY VERSO

  • 2020. május 04.

A Marie Claire magazin idén is meghirdette immáron hagyományosnak tekinthető tematikus fotópályázatát, amelynek témája ezúttal a “Tágítsd ki a teret!” felhívás volt. Az idei pályázat főtámogatója a Toyota volt, amelynek vadonatúj modellje, a napokban márkakereskedésekbe érkező, a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritjának Toyota Proace City Verso önmagában is felel a felhívásban megfogalmazottakra. Éppen ezért a Toyota felkérte az elismert fotóművészt, Radisics Milánt, hogy versenyen kívül készítsen egy az erre a tematikára felelő egyedi fotósorozatot a modellről.

olvass tovább