Kulcsszó keresés /


A pezsgőfogyasztás előnyei

  • 2022. július 07.

Bár a minőségi vörösbor jótékony hatását sokan ismerjük, talán meg fogsz lepődni, ha azt mondjuk, hogy a pezsgőnek is számos pozitív hatása van az emberi szervezetre. Ezeknek néztünk kicsit jobban utána.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

A pozitív gondolkodás nem egyenlő az önámítással

A pozitív gondolkodás rendkívül fontos és valóban teremtő ereje van annak, hogy miként látjuk a világot. Fontos, hogy igyekezzünk mindenben meglátni a jót, értékelni tudjuk az élet apró örömeit és tudjunk hálásak lenni. De egészséges ezt magunkra erőltetni? Vagy csupán egy látszatot kreálunk vele? Ha valamivel nem tudunk azonosulni még belül, érdemes elhitetni?

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább

Soha ne a jövő, csak a jelen boldogságát keresd

  • 2022. május 27.

Néha megpróbáljuk ügyesen galoppozva kikerülni az akadályokat, mert túl nehéznek gondoljuk őket. De sajnos az élet nem egy habos torta, még ha néha annak is tűnik, és szembe kell néznünk a nehézségekkel, annak érdekében, hogy értékelni tudjuk a boldog perceket.

olvass tovább

Amikor nem tisztel eléggé

Aki tisztel, elismeri az erősségeimből fakadó erényeket, és elnéző a gyengeségeimmel. Nem figuráz ki, nem tesz nevetségessé. Nem hánytorgat fel régmúlt sérelmeket, utamat észrevétlenül segíti, pozitív megerősítése, dicsérő szavai ösztönöznek, új erőt adnak.

olvass tovább

De akkor léteznek igazi „guruk”?

Folytatom az előző témát, ugyanis jogos a kérdés, hogy hol vannak az igazi példák, akiktől tanulhatunk utunk során. Előszőr is szeretném tisztázni a motiváció fogalmát, jelentését. Így szól: "Cselekvésre késztető tényező, amely növeli a személy hajlandóságát és észszerű ok lesz neki arra, hogy megtegyen egy elvárt cselekvést vagy engedelmeskedjen egy utasításnak. Ez a hajlandóságot kiváltó tényező egymást követő lépcsőfokokként helyezkedik el egy skálán. Lehet negatív, és pozitív."

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább