Kulcsszó keresés /


A kapott fájdalom nem a te hibád, de a gyógyulási folyamat a te felelősséged

  • 2022. április 06.

Tudom milyen érzés. Tudom milyen érzés, amikor a lelkileg, mentálisan és fizikálisan is padlóra kerülsz. Amikor az önértékelésed egyenlő a nullával. Minden reményedet és álmodat egy másodperc tört része alatt veszítetted el. Kihasználtak, megaláztak, játszottak veled, majd eldobtak. Darabokra törték a szívedet, és rohadtul kicsúszott a lábad alól a talaj...

olvass tovább

Hegesztőgépek mindenki számára

  • 2022. április 04.

A hegesztési feladatok bár nem tartoznak a legtöbbek alapvető repertoárjába, sok esetben szükség lehet a kivitelezésükre. Legyen szó akár profi szakemberekről, akár hobbiszintű felhasználókról, a folyamat egy jó minőségű készülék beszerzésével kezdődik.

olvass tovább

5 dolog, amit kezdetben elvárunk a férfiaktól, majd hibáztatjuk őket miattuk

  • 2022. április 01.

Lássuk be, a randizás cseppet sem egyszerű dolog. Nem volt ez másképp régebben sem, mindössze a formátum változik folyamatosan, viszont rendszeresen ugyanazokba a nehézségekbe ütközünk. Mindannyian elvárásokkal indulunk neki a párkeresésnek, és amint találunk valakit, aki megfelel ezeknek, úgy érezzük, hogy minden csillag összeállt a kedvünkért. Ezután jön a csalódás, amiért egyáltalán nem biztos, hogy a másik a hibás, sokkal inkább az, hogy téves elképzelésünk van azzal kapcsolatban, hogy mit is keresünk valójában.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Önpusztító szokásaink, melyek csak blokkolják az életünket

  • 2022. március 27.

Az emberek folyamatosan a boldogságot keresik. Minden nap döntéseket hozunk, és azt reméljük, hogy ezek majd közelebb visznek minket ahhoz a boldog állapothoz, amire vágyunk. Azonban sajnos időnként a döntéseink nem megfelelőek, és nem minket szolgálnak. Csupán csak a kétségbeesés és a szorongás érzését erősítik fel bennünk.

olvass tovább

Bizalom - a párkapcsolat motorja

  • 2022. március 21.

A legtöbb ember úgy véli, hogy a szerelem a legfontosabb alkotóelem egy kapcsolaton belül. Azonban bizalom nélkül mindez mit sem ér. Ennek hiányában folyamatosan csak sérülni és aggódni fogunk. Ha nincs meg a vitathatatlan bizalmunk a másik iránt, akkor a kapcsolat tönkre fog menni, csak idő kérdése...

olvass tovább

Gyári élmény a javából – A craiovai Ford gyárban jártunk

  • 2022. február 24.

A gyárlátogatás általában különös élményt jelent mindenki számára. Bepillantást nyerni egy általunk imádott termék – AZ AUTÓ – elkészítésének folyamatába, tovább fokozza ezt a varázslatot. A Ford jóvoltából viszont ez a mostani esemény örök, felejthetetlen élménnyé változott.

olvass tovább

Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

  • 2022. február 07.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább