Kulcsszó keresés /


Új környezet, új kihívások, új Civic – az új Honda Civic bemutatóján jártunk

Elektrifikáció, karbonsemlegesség, új vállalati stratégiák. Azt hiszen ezek a kifejezések senkinek nem jelentenek újdonságot. A Honda ezt teljesen komolyan gondolja és a teljesítéshez nem a régi autóparkot javítja, hanem vadonatúj modelleket készít, amelyek ezeknek a kihívásoknak megfelelnek. Ennek jegyében született meg a 11. generációs Honda Civic.

olvass tovább

Az arisztokrácia „diszkrét” bája – Range Rover D350 First Edition MHEV

Sokat nem kell magyarázni senkinek, hogy mi is a Range Rover. Az 1970 óta létező modell eredetileg nem luxusterepjárónak készült, de mostanáig ezt a szerepet is kiérdemelte. Amikor a brit autókról beszélünk, ez a típus megkerülhetetlen. Nem véletlen, hogy az angol királyi családot is számos alkalommal láthatjuk ilyen autóban. A helyzet fintora viszont, hogy az egyik angol ikont, pont a korábbi gyarmat egyik jól ismert cégcsoportja, a Tata birtokolja.

olvass tovább

Sétált oroszlánokkal, evezett aligátorok és búvárkodott cápák között – most Etyeken készít különleges borokat

  • 2022. szeptember 08.

Napközben a világ legnagyobb és legzöldebb autógyártójának hazai kommunikációjáért felel, hajnalonként az etyeki dűlőket járja, éjjelente pedig a kőről kőre újjáépülő etyeki présházban és évszázados pincében készít high tech eszközökkel, haladó szellemben, ökológiai gondolkodással, folyamatosan az újítások lehetőségét keresve, ám a hagyományok tiszteletben tartásával olyan borkülönlegességeket, amelyek ma már a franciaországi Champagne-ban is kaphatóak, de eljutottak az Egyesült Államokba vagy épp Lengyelországba is.

olvass tovább

Brutális – BMW iX M60

Egészen biztos, hogy az eddigi legmegosztóbb autóját alkotta meg a BMW az iX-szel. Amennyi trágár jelzőt lehet találni a magyar nyelvben, azt mindet hallottam róla, elsősorban azoktól, akik a bajor márka szerelmesei. Az érdekes az, hogy nekem egyre jobban tetszik és most, hogy harmadszor is volt szerencsénk vele tölteni egy kis időt, már szög egyenesen mást gondolok róla.

olvass tovább

Mivé lettél Zafira? – Opel Zafira-e Life L Elegance

Mondjuk azt, hogy következmény. Az elkerülhetetlen a vég előtt. Szomorú virágkor egy boldog új világban. A fény után csak a fotonok maradnak, de már azok is sötéten tűnnek el, mert az elektromos áramnak szüksége van rájuk. Szomorú vagyok és nem a Zafira miatt, mert az olyan, amilyen. Lehet benne dolgokat szeretni és vannak olyan pontjai, amelyet egyszerűen el kell fogadni. A szomorúságom inkább az eltűnt kort siratja, amikor még egy autó az volt, ami.

olvass tovább

Hozza a formát - Opel Grandland 1.5D

Az előző évi modellfrissítést követően a faceliftelt Grandland dízel változata járt nálunk. Az arculati elemek erőteljes megjelenésén kívül sok ponton modernebb autó született. Az pedig biztosan ki lehet jelenteni, hogy a Stellantis csoport sok dolgot tanult, majd továbbfejlesztett abból, amit a Porsche csoport letett az asztalra a közös platformon nyugvó, ámde mégis különböző modellekkel kapcsolatban.

olvass tovább

For(d)radalom, avagy a három valójában négy - Ford Tourneo Connect 2.0 dízel L2

20 évvel ezelőtt döntött úgy a Ford, hogy a személyautóból átalakított kishaszonjármű helyett egy külön erre a célra fejlesztett járművet dob piacra. Az első generáció az akkor futó Ford Focus alapjaira épült. Így jött született a Ford Transit Connect. A normál Transitnál lényegesen kisebb modell, amely rögtön óriási sikert aratott világszerte. A személyszállításra alkalmas modellváltozatot az európai piacon Tourneo néven vezették be.

olvass tovább

Visszafogottság 2022 – Volkswagen Touareg R eHybrid

2022 sok mindenről lesz emlékezetes. Felsorolni is nehéz a különböző politikai, gazdasági eseményeket. Az autóipart sújtó nehézségek közepette megjelent a legerősebb, leg-leg-leg VW. A Touareg R, mégpedig plug-in hybrid hajtással. 462 lóerő, 700 Nm nyomaték, összkerék hajtás és 2,5 tonna. Ezek az adatok önmagukért beszélnek, de mit is kapunk a tetemes pénzért?

olvass tovább

Visszatérés az álomvilágba – BMW 220d coupé

A kilencvenes években kezdtem vezetni. Egy korszakban, amikor az autóknak tiszteséges hangja volt és nem a mikrofonból jött. Abban az időben a kipufogók valóban az autók hátsó részénél végződtek. A 150 lóerő akkoriban sok volt és a BMW köztudottan hátsókerekes volt. Egy másik világ a mostanihoz képest és lehet csak azért, mert valamelyest megöregedtem és szentimentális vagyok a múltbéli eseményekkel kapcsolatban, de kifejezetten szeretettel gondolok erre az időszakra.

olvass tovább