Kulcsszó keresés /


'Abbahagyhatod a harcot azért, amiben hiszel, de nem ez a könnyebb út a lezáráshoz.' - Interjú Lisa Taddeo-val, a 'Három nő' című könyv szerzőjével

Lisa Taddeo 1980-ban született, újságíró, és a nálunk is megjelent „Három nő” című könyv szerzője, amit nyolc éven keresztül írt. Valódi történetek három nőről. Három olyan nőről, akik eléggé bátrak ahhoz, hogy megnyíljanak és a világ elé tárják a saját valódi énjüket. Lisa Taddeo-val beszélgettem az abortusztörvény szigorításáról, ahogy a „Három nő” háttértörténetéről is mesélt. Miért pont ezek a témák kerültek bele ebbe a könyvbe, és mik közül tudott volna választani. Jövő évben, 2021-ben megjelenik az új könyve, ami egy olyan nőről fog szólni, aki bosszút áll a férfiakon.

olvass tovább

Nevelőszülő vagyok, a szeretet a hivatásom

  • 2020. november 17.

Mi a Benedettonál úgy gondoljuk a nevelőszülők valódi hétköznapi szuperhősök, akik a családjukból kiemelt, testileg és lelkileg bántalmazott gyermekeknek tanítják meg, hogyan működik egy valódi család, mi az igazi szeretetet és mit jelent, ha törődnek velük.

olvass tovább

A valódi szeretet összetevői

  • 2020. november 02.

Sokan úgy vélik, hogy életünk során csak egyszer szeretünk igazán, minden korlát és határ nélkül. Hogy csak egyszer tapasztaljuk meg, mit is jelent teljesen önzetlenül átadni magunkat egy érzésnek, ami több nálunk. De milyen is az igazi szeretet? Fellángolás, vagy inkább valami sokkal erősebb kapcsolódás?

olvass tovább

Férfiszempont: Társkapcsolat

Ha meg tudod élni a boldog egyedüllétet, a belülről fakadó oktalan örömöt, akkor készen állsz egy boldog társkapcsolat megélésére is. Aki ugyanis nem szerette meg önmagát, az hogy adhatna valódi szeretetet?

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább