Kulcsszó keresés /


Megérkezett a hangzást új szintre emelő Sonos Ray soundbar

  • 2022. május 12.

A Sonos (Nasdaq: SONO) ma új hangszóró érkezését jelentette be, amellyel a házimozizáshoz használt termékei körét bővíti, újabb lehetőséget kínálva a hallgatóknak az általuk kedvelt tartalmakhoz való egyszerű kapcsolódásra. A márka bemutatta a Sonos Ray-t, egy kompakt soundbart, amely méretéhez képest lenyűgöző hangzással rendelkezik. Mint minden Sonos termék, a legújabb hangsugárzó is nagyszerű hangzást biztosít, amely több játékra és a hangok élvezetére ösztönöz a kellemes otthoni kikapcsolódásért. A Ray révén a Sonos egy szélesebb közönséghez juttatja el a tévézéshez, filmnézéshez és egyéb tartalmak élvezetéhez szükséges nagyszerű hangzást, miután egy kedvezőbb árfekvésű termékkel bővíti a házimozizáshoz ajánlott modelljei sorát. A Ray június 7-től lesz elérhető világszerte, 105.990 forintos ajánlott fogyasztói áron.

olvass tovább

Változnak a határok – Audi Q4 Sportback e-tron 50 Quattro

Platform stratégia és a márkára jellemző megjelenés. A recept azonos, mint korábban, de az Audi Q4 egy új koncepcióban jelenik meg. Kizárólag az e-tron megnevezéssel, azaz az elektromos meghajtással kapható. A modellsorban logikusan a Q3 és Q5 között helyezkedik el. Méretében előbbi, térkínálatában az elektromos hajtás miatt felszabaduló plusz tér miatt az utóbbihoz hasonlítanám. De az egyedisége nem ebben rejlik.

olvass tovább

A belső szenvedélyről szól a Persol új kollekciója

  • 2022. május 04.

A szemüvegmárka három kortárs művésszel indította el új kampányát, amelynek középpontjában olyan művészek állnak, akik tehetségükkel rendkívülivé teszik a hétköznapokat. A kampány a múlt lencséin keresztül tekint a jövőbe, és nyomon követhetjük, ahogy a szereplők felfedezik belső szenvedélyüket. Ezek a tehetséges művészek mind egyedi stílust képviselnek, amellyel újraértelmezik az ikonikus szemüvegeket.

olvass tovább

Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron

  • 2022. április 20.

Március végén lezajlott az idei első Maison&Objet designvásár Párizsban, az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő öt magyar tervező felhívta magára a nemzetközi közönség figyelmét, a termékeik iránt élénk volt az érdeklődés. Az esemény ideje alatt több eladás, megrendelés és potenciális együttműködési lehetőség is született, így elmondható, hogy a magyar részvétel újabb értékesítési csatornákat nyitott meg a tervezők számára.

olvass tovább

A TAG Heuer bemutatja a Connected órák új generációját

  • 2022. április 14.

A TAG Heuer bemutatja a Connected órák új izgalmas generációját, amely egyszerre képviseli az elegáns megjelenést és a sportos teljesítményt. A kiváló svájci óramárka 2015 óta úttörő szerepet tölt be a luxus Connected órák területén. A TAG Heuer két új modellt vezet be, melyek jól képviselik a cégre jellemző dizájnt és lehetőséget adnak arra, hogy viselője csatlakozzon az egyre bővülő sporttevékenységekhez a wellness alkalmazásokon keresztül, miközben az óra megjelenése, melyet az ikonikus kronográfok ihlettek, továbbra is elegánsnak mondható.

olvass tovább

Budapest után Milánóban arattak sikert a magyar divatmárkák

  • 2022. április 13.

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. A négy legnagyobb nemzetközi divathét között számon tartott Milano Fashion Week-en a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös Nemzetközi Mentorprogramjának résztvevői közel egy héten keresztül mutatkoztak be különböző helyszíneken. A világhírű eseményre a nemzetközi szakma és sajtó neves képviselői mellett számos viszonteladó, forgalmazó és nagykereskedő látogatott el, így egyedülálló lehetőség nyílt a magyar márkák számára a nemzetközi piacokra való belépéshez.

olvass tovább

Megnyitotta kapuit a Hard Rock Hotel Budapest

  • 2022. április 07.

A vibráló Hard Rock Hotel Budapest új szintre emeli a főváros hotel kínálatát a lánc első közép-európai szállodájával. A Hard Rock márka 50 éve a zene erejével kapcsolja össze az embereket, legyen szó bármilyen zenei stílusról, a poptól a hip-hopon át az indie-n és a jazz-en keresztül a hard rockig. Az 1971-ben alapított Hard Rock International 68 országban, közel 250 helyszínen van már jelen, amelybe beletartoznak a Hard Rock Cafe®-k, hotelek, kaszinók és Rock Shopok® is. A Nagymező utcában található 5 csillagos szálloda koncepciója, hogy igazi lifestyle hotelként teljes zenei és vizuális élményt nyújt vendégeinek, csupán karnyújtásnyira a budapesti Broadway színes világától.

olvass tovább

Hogyan igazodj el a női karórák tengerében?

  • 2022. március 23.

Ember, azaz hölgy legyen a talpán, aki eligazodik a női divatkiegészítők kavalkádjában. A divatmárkáktól a designer- illetve kézműves termékeken át ezernyi lehetőségünk van kifejezni személyiségünket. A divatkiegészítők egy része az esztétikumon túl egyéb funkciókkal is szolgál minket; a legjobb példa erre egy karóra. Hogyan érdemes karórát választani? Cikkünkben minden fontos szempontot górcső alá veszünk!

olvass tovább