Kulcsszó keresés /


A Columbiáról

  • 2008. szeptember 16.

A Columbia Sportswear Company 1938-ban alakult, és azóta a kis regionális kalapforgalmazásból a világ egyik legnagyobb felsőruházati márkájává, valamint az Egyesült Államok vezető síruházati gyártójává vált. Az elmúlt évtizedben a termékújítások és az egyedülálló marketing stratégia erős forgalomnövekedéshez vezetett, miközben a cég tovább haladt a funkcionális és divatos ruházat fejlesztésében.

olvass tovább

Louis Vuitton Tambour Forever

  • 2008. szeptember 08.

Egy olyan világban, ahol a karóra egyre inkább kiegészítőként, mintsem használati tárgyként funkcionál, ez a Luis Vuitton kreáció a színek és csillogás egy mutatós kavalkádja.

olvass tovább

Olimpiai kütyük és cukiságok

  • 2008. augusztus 12.

A sportrendezvények mindig megkönnyítik a marketingesek és designerek életét. Nincs ez másként az olimpia esetén sem. Van itt olimpiai óra, telefon, pendrive, funkció nélküli Gucci maci.

olvass tovább

Whirlpool Zöld konyha koncepciója

  • 2008. július 23.

Whirlpool bemutatta a „zöld konyhát", avagy így képzeli el a jövőt a cég.  A koncepció igen egyszerű. A víz és a hő 60%-át újrahasznosításával más készülékeket és funkciókat lehet meghajtani.

olvass tovább

Tibida

  • 2008. február 26.

A Tokyoflash büszkén leplezi le ezt az időmérőt, amely egyesíti a funkcionalista mérnöki munkát a LED technológiával és a merész színek skálájával biztosítja, hogy kitűnj a tömegből.

olvass tovább

A Mazdánál valakinek elgurult a gyógyszer...

  • 2008. január 11.

A Batmobilt és Kitt-et összegyúrták, adtak neki némi Star Warsos külsőt, azt hadd guruljon. Most valakinek, vagy nem volt gyerekszobája, vagy túl sokat nézett sorozatokat. Viszont nekünk tetszik. Íme a tökéletesen funkció nélküli Velorex utánzat. Persze, nem is emiatt csodáljuk.

olvass tovább

iPod touch

  • 2007. november 03.

iPod érintőképernyő funkcióval, Internetezzen menet közben a beépített Wifi-vel Szörfözzön az Interneten Safari böngésző segítségével, Személyi Media Player...

olvass tovább

Utóvédharc

  • 2007. október 17.

Annak idején még pusztán praktikus szempontból kerülnek a farmerek farzsebeire azok a jellegzetes öltések, amelyek ma már márkajegyként funkcionálnak...

olvass tovább