Kulcsszó keresés /


Férfiszempont: A prosti nem hazudik

A kapcsolatainkban néha úgy viselkedünk, mint ahogy az állatok étkeznek. Vannak, akik a növényevők táplálkozási szokásai szerint élnek. Egy kifejlett, ereje teljében lévő zsiráf naponta 66 kilogramm zöldtakarmányt is elfogyaszt, egy elefánt akár 100-300 kilót. Ennyiből tud megfelelő energiát nyerni ahhoz, hogy túléljen. Ennek érdekében viszont szinte egész nap ennie kell. Akadnak emberek, akik ugyan nem termésekből, levelekből, aljnövények fogyasztásából szerzik meg a szükséges energiát, hanem kapcsolatokat vadásznak legalább ekkora elánnal. Ez tartja életben őket. Ők a kapcsolatragadozók.

olvass tovább

Lesz jobb?

Mi van akkor, ha nem lesz jobb? Hiszen annyi mindenben jó, annyi mindenért hálás lehetek. Szeretem úgy, ahogy van, és elfogadom a hibáit. Lehet, hogy nem tökéletes, de merem állítani, hogy az élet majdnem minden területén találkozni tud velem. Ezért jogosan teszem fel a kérdésem, hogy kellhet-e ennél több nekem?

olvass tovább

A nem kis áruszállító – Új Iveco Daily

A hatodik generációs Daily faceliftes verzióját teszteltük az elmúlt napokban. Az Iveco úgy készítette el az új Dailyt is, hogy hű maradjon az 1978 óta piacon lévő elődjeihez, miközben képes arra, hogy méretei ellenére egyes személyautókat meghazudtoló kényelemmel és menetdinamikával rendelkezzen.

olvass tovább

Az önimádó emberek taktikus lépései, hogy felülkerekedjenek rajtad

  • 2020. március 09.

Sajnos nem nehéz bedőlni ezeknek a cseleknek, hiszen a nárcisztikus emberek bármit megtesznek annak érdekében, hogy ők legyenek a figyelem középpontjában. A nárcisztikus szót szinte mindenkire ráaggatjuk, aki a kelleténél jobban előtérbe helyezi magát, azonban ez így nem teljesen helyes. A nárcizmus  egy mentális betegségként is azonosítható, ugyanis aki ilyen személyiségjegyekkel rendelkezik, hiányt szenved empátiában, és ez nagyon sok mindenben kiütközik.

olvass tovább

Tiszteld a tempódat

Tudsz-e csukott szemmel a világban igazán körülnézni? Látni azt, amit tényleg látnod kell? Ki kell nyitnod a szemeidet, és megtisztítani a tekinteted. Ez pedig teljen annyi időbe, amennyibe kell, amennyi időre csak szükséged van. Mert tudod, mindig azt fogod hinni, hogy már tökéletesen látsz – aztán mindig rá fogsz eszmélni, hogy volt még hova tovább. És mindig, mindig lesz hova tovább.

olvass tovább

Top10: tavasszal a sminkben is a rózsaszín a nyerő

A rózsaszín az egyik legjobban variálható szín, amely minden korosztályhoz illik, hiszen egyszerre kifinomultan nőies és kislányosan bájos. A tavaszi szezon során ez a szín nem csak az öltözködés, de a sminkelés terén is tökéletes választás lehet szemhéjpúderek, rúzsok és pirosítók esetében egyaránt. Íme a rózsaszín sminktippjeink!

olvass tovább

Hogyan kerülheted el a boldogtalanságot?

  • 2020. március 05.

A boldogtalanság állapotához sokszor mi is hozzájárulunk magunkkal szemben, észrevétlenül. Mostani cikkünkben bemutatjuk, hogy mely szokások azok, amelyeket érdemes elengedni ahhoz, hogy egy jobb lelkiállapotot érhessünk el.

olvass tovább

Mitől szexi a nő?

A külső megfog, a belső megtart. A szépség odavonzza a tekintetet, a személyiség rabul ejti a férfiszíveket. Az ideális nő fogalma tehát nem a külsőségekben keresendő, mert lehet, hogy egyáltalán nincsenek tökéletes idomai, és nem is szabályos szépség mégis természetes magabiztossággal tudja viselni nőiességét.Egy érzelmileg érett férfi fontosnak tartja a tetszetős külső mellett az intelligenciát, és a támogató, odaadó, szeretetteljes, nőies megnyilvánulásokat is.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább