Kulcsszó keresés /


El kell engedned, időnk lejárt

Magadhoz ölelsz, mintha egy boksz zsákot ölelnék. Megpihenek rajtad, de nincs megnyugvásom, az arcomat már nem érintem hozzád, feszítem a testemet, a lelkem is távol marad. Nincs bosszúvágy bennem, fehér zászlóval jöttem. Vajon hányszor emeltem már fel azt a zászlót, kifulladva, lihegve, belefáradva a hadakozásba? Nem akartad észrevenni, láthatatlan voltam, egy csöndes, lábujjhegyen járó, magányos, átkelni képtelen lélek a házadban.

olvass tovább

Világsztárokkal tér vissza a Sound

  • 2022. február 17.

Két év szünet után nagy visszatérést ígér Európa legmenőbb vízparti fesztiválja, a Zamárdiban idén tizennegyedik alkalommal felépülő Balaton Sound. A szervezők első körben 24 világsztár nevét jelentették be, köztük olyan nagy kedvencekét, mint a dj világranglistán második Martin Garrix, a kívánságlisták állandó éllovas duója, Dimitri Vegas & Like Mike, az álarc mögé rejtőző világsztár, Marshmello, a Sound egyik legnagyobb közönségkedvence, a magyar feleséget választó Timmy Trumpet vagy a svéd house fenomén, Alesso.

olvass tovább

'Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek.' - Gabriel García Márquez gondolatai a szerelemről

  • 2022. február 15.

Gabriel García Márquez kolumbiai író, újságíró, kiadó, sőt, még politikai aktivista is. Olyan remekművek köthetők a nevéhez, mint a Száz év magány vagy a Szerelem a kolera idején. Regényeiben a gyermekkori emlékei kulcsfontosságúak, ahogyan a mély érzelmek is. Ennek apropóján válogattam az író bölcsességei között – persze (szigorúan) a szerelem témájában.

olvass tovább

Küzdelem a belső démonokkal - Élet a depresszió keresztmetszetében

  • 2022. február 15.

Pont, mint ahogyan a pestis pusztított korábban, egyre több és több ember lesz áldozata napjaink egyik legszörnyűbb mentális betegségének, a depressziónak. És bár hajlamosak vagyunk egy kis levertséget vagy átmeneti rosszkedvet is depresszióként azonosítani, tudnunk kell, hogy ez egy nagyon összetett, ijesztő mumus, amelytől nagyon nehéz megszabadulni, és még sokkal nehezebb vele együtt élni.

olvass tovább

Miért érdemes parfümöt cserélni?

  • 2022. február 13.

Tudtad, hogy a szemeid mindig látják az orrodat, de az agyad egy idő után leállítja ennek az információnak a feldolgozását? Ahogy megtanulod figyelmen kívül hagyni a jelentéktelen és állandó vizuális információkat, ugyanúgy a szagokhoz is hozzászoksz. Ha gyakrabban váltogatod az illatokat, akkor átütőbben érzékeled, és ily módon jobban is élvezed azokat. Egész egyszerűen, ha mindig ugyanazzal az illattal szembesülsz, megszokod, és nem veszed észre annyira. Ha viszont időnként kikapcsolod, és egy újra váltasz, mindig érezni fogod, vagyis az illatok variálása megkeveri a dolgokat, hatékonyabbá teszi a parfümhasználatot. Ergo itt az első érv a címkérdés mellett – de vajon milyen okok vannak még?

olvass tovább

Izgalmas vízi sportok a hullámok szerelmeseinek

  • 2022. február 10.

Magyarország tavai és folyói rengeteg lehetőséget kínálnak a pihentető vízi evezős kirándulásoktól kezdve egészen az extrém sportokig. Lássuk, mihez kezdhetünk nyáron a Tisza-tónál, a Dunakanyarban vagy akár a Tiszán! Gyere, ugorj velünk fejest a vízi kalandokba!

olvass tovább

A cipőipar a koronavírus egyik nagy vesztese, de papucsból betáraztunk

  • 2022. február 10.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

  • 2022. február 07.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább