Kulcsszó keresés /


5 különleges testápoló, 5 különböző nőnek

  • 2014. február 27.

A drogériák terjedelmes polcai előtt ácsorogva sokszor nehéz eldönteni, melyik flakont vegyük le a polcról. Nyilván sokat nyom a döntés meghozatalában a reklámok hatása, ám mi most úgy segítünk dönteni, hogy ki is próbáljuk a termékeket, hétről - hétre. Testápoló-ajánlónk következik, minden bőrtípusra.

olvass tovább

Kids interior - Fából faragva

  • 2014. január 25.

Bátran mondhatjuk, hogy a jó fa alapanyag sosem megy ki a divatból. A gyermekszobákba is kedvelt alapanyag bizony nem csak a bútorokban, de a játékokban, kiegészítőkben egyaránt szerepet kaphat. Hiszen ki ne emlékezne még a jó öreg csattogós lepkére és társaira, melyekkel mekkora élmény volt játszani. Mai összeállításunkban egy kizárólag fatermékekből ihletett gyerekszobát mutatunk be.

olvass tovább

Angliából szeretettel!

  • 2014. január 10.

A márka termékeit fodrászok fejlesztettek ki fodrászok számára. Ez többet jelent, mint néhány egyszerű sampon és kondicionáló. Célja az volt, hogy a fodrászok idejét és energiáját megkímélve, hatékonyabb, professszionálisabb termékekkel rukkoljon elő. Paul Mitchell - a skót származású tulajdonos - az állatokon történő terméktesztelést már akkor sem alkalmazta, így nyugodtak lehetünk azzal kapcsolatosan, hogy mit vagy mit nem kenünk a hajunkra!

olvass tovább

Minden bolt egy fedél alatt

  • 2013. november 26.

Nyugaton óriási kultúrája van az online vásárlásnak, nálunk csak az utóbbi pár évben érzékelhető növekvő tendencia ezen a téren, főként a divatbloggereknek köszönhetően, akik előszeretettel mutatnak be külföldről rendelt szettekből álló outfiteket. Az átlag magyar tartózkodik az ilyen típusú shoppingolástól, mert mi van, ha mégsem jó a méret, nem úgy áll, ráadásul a bankkártyás fizetés is éppen eléggé nyugtalanító, inkább irány a pláza, maradjanak a jól megszokott tömegtermékek a befutók.

olvass tovább

A hét designere: Ivanka Beton Design

  • 2013. november 20.

Az IVANKA Stúdió különleges technológiával innovatív burkolatokat, bútorokat, design tárgyakat és divattermékeket készít betonból, ami a modern lakberendezés egyik népszerű anyaga.

olvass tovább

Fittanyuka: Tejmentes Túrógombóc

  • 2013. október 27.

A túrógombóc szinte mindenki kedvence. Aki viszont valamilyen okból kifolyólag nem fogyaszt tejet és tejtermékeket, nekik sem kell lemondani a gombócról. Alapja a semleges ízű köles, amelyet igazán „túrójellegűvé” ízesíthetünk a citromhéj és citromlé segítségével.

olvass tovább

Csokoládégyár fejlesztés uniós pénzből Úriban

  • 2013. szeptember 30.

Közel 230 millió forintból fejleszti választékát és termékeit a Happy Company Kft., a Pest megyei Úriban felépült csokoládégyár az édesipari termékek fejlesztéséhez 90 millió forint uniós támogatást nyert az Új Széchenyi Terv pályázatán - közölte a vállalat ügyvezető igazgatója az MTI-vel.

olvass tovább

Amit tudni kell a Horgooka termékekről

  • 2013. július 30.

Amikor megindul a babánál a fogzás, bizony minden, ami a közelébe kerül a szájában is kiköt. Amikor utazunk még inkább nehezebb a dolgunk, hiszen ha babakocsiban van a gyermekünk szinte kivédhetetlen, hogy amit épp harapdál, le ne dobja a földre. Sok anyukát pedig az is aggaszt, hogy nem mer ékszert felvenni ha gyermekkel utazik, mert tuti hogy az a baba következő célpontja lesz.

olvass tovább

AVON az Aréna Corner Irodaházban

  • 2013. július 29.

Az Aréna Corner Irodaház Hungária tornyában nyitott bemutatótermet a világ egyik legnagyobb közvetlen értékesítő vállalatának magyarországi leányvállalata, az Avon Cosmetics Hungary Kft., mely szépségápolási, divat és lakberendezési termékeket forgalmaz, több mint 100 országban.

olvass tovább