Kulcsszó keresés /


Egyedül a csapatban – CITROËN ë-C4

A kompakt kategóriában elektromos fronton nagyon zsúfolt a piac. Komoly versenytársakat és nagyon jó modelleket találunk itt. Hogy néhányat említsek: ide tartozik a frissen megjelent Renault Megane E-Tech vagy éppen a Kia Niro, nem is beszélve a VW ID.3-ról. A Stellantis csoporton belül viszont egyedül a Citroën kínál tisztán elektromos meghajtást ebben a méretosztályban.

olvass tovább

A legnagyobb szám - BMW M850i xDrive Cabrio

Vannak autók, amelyek kizárólag vagy nagyrészt a funkcióról szólnak és vannak, amelyek sokkal inkább az élményekről. Utóbbiak közé tartozik a BMW sorozat legnagyobb számát viselő modell, a 850-es. Van egy pont, amikor a racionalitás sutba dobjuk és csak arról tudunk beszélni, hogy mennyire király is volt az elmúlt pár nap, amit ezzel a fantasztikus járművel töltöttünk.

olvass tovább

Érdemes nekivetkőzni - Yamaha MT-10

A naked kategória komoly forradalmát éli. Az elmúlt időszakban számos új, jobbnál jobb motor járt nálunk, amelyek a Yamaha MT-10 versenytársai. Van tehát összehasonlítási alap és kíváncsian vártuk, hogy mit tud a teljesen megújult MT-10, amely az MT sorozat csúcsmodellje.

olvass tovább

Új környezet, új kihívások, új Civic – az új Honda Civic bemutatóján jártunk

Elektrifikáció, karbonsemlegesség, új vállalati stratégiák. Azt hiszen ezek a kifejezések senkinek nem jelentenek újdonságot. A Honda ezt teljesen komolyan gondolja és a teljesítéshez nem a régi autóparkot javítja, hanem vadonatúj modelleket készít, amelyek ezeknek a kihívásoknak megfelelnek. Ennek jegyében született meg a 11. generációs Honda Civic.

olvass tovább

Az arisztokrácia „diszkrét” bája – Range Rover D350 First Edition MHEV

Sokat nem kell magyarázni senkinek, hogy mi is a Range Rover. Az 1970 óta létező modell eredetileg nem luxusterepjárónak készült, de mostanáig ezt a szerepet is kiérdemelte. Amikor a brit autókról beszélünk, ez a típus megkerülhetetlen. Nem véletlen, hogy az angol királyi családot is számos alkalommal láthatjuk ilyen autóban. A helyzet fintora viszont, hogy az egyik angol ikont, pont a korábbi gyarmat egyik jól ismert cégcsoportja, a Tata birtokolja.

olvass tovább

Lágy és barátságos - KIA Sportage 180 Hybrid 48V benzin DCT GT-Line

Járt már nálunk az új Sportage, méghozzá az öntöltő hybrid változatban, 230 lóerővel. A mostani teszt alanyunk is hybrid, csak éppen az úgynevezett lágy, azaz mild-hybrid változat. A 180 lóerős erőforrás az előző modellhez képest technikailag egyszerűbb, kevesebb lóerőt képes leadni és természetesen ezzel párhuzamosan 1,1 millióval olcsóbb is. Vajon érdemes megtakarítani ezt az összeget?

olvass tovább

A férfi élet szakaszai, avagy az R18 generációk – BMW R18 teljes modellsor

Általában azt várják el tőlem, hogy valamiféle objektív véleményt alkossak a tesztelt járműről, vagy ritkább esetben járművekről. Az elmúlt két egymást követő hét viszont inkább az élményekről szólt, amelyeknél tudvalévő, hogy nem az ész, hanem az érzelem vezérli. Lehetőségünk volt ugyanis a teljes BMW R18 kínálatot kipróbálni. Miközben fürödtünk az élvezetekben és megszűnt a világ összes napi problémája, úgy felejtettem el azon gondolkozni, hogy vajon az egyes technikai részletek valamihez képest jók vagy rosszabbak.

olvass tovább

A legjobb a három közül – Skoda Fabia 1.0 Style

Nagyon szívesen kezdtem volna az évet azzal, hogy a 2021 végén bemutatott Skoda Fabia negyedik generációs modelljét összevetem a Polo 6 modellfrissített változatával. Sajnos ez a mostani szállítási határidők miatt nem valósult meg. Annyi öröm az ürömben, hogy időközben a Seat Ibiza facelift is megjelent, ami szintén járt nálunk azóta. Így, ha nem is egyszerre, de az emlékeimben lapozgatva azonnal másik két modellel is össze tudtam hasonlítani az új Fabiat.

olvass tovább