Kulcsszó keresés /


A szerelem csak egy vad fantázia világ lenne?

Az elején még hosszú a csók és laktató. A kezdetekben még minden más eltörpül a rózsaszín szerelem mellett, mindent eldobsz, hogy vele lehess, betölti egészen a szívedet, és minden gondolatodat uralja a puszta létezésével. Az első hónapokban nem kell, hogy okos légy, nem kizáró ok, ha máshogy gondolkodsz, vagy ha egyáltalán nem gondolkodsz. De, ami itt megjelenik, sosem tart ki egészen a végéig.

olvass tovább

Hogyan legyél önmagad 7 lépésben!

Az első és legfontosabb: Hagyd figyelmeden kívül más ember/idegen „tanácsait! Veled is biztos előfordult, hogy belenéztél a tükörbe a tegnap vásárolt dögös ruhádban, és tetszett, amit láttál. Később, valaki azt mondta neked, hogy ez most nem a te színed, és hogy annyira nem is divatos már ez a fazon. Mi történik ilyenkor benned?

olvass tovább

Újabb sztárok a Soundon

  • 2022. március 31.

Újabb fellépők csatlakoztak a Balaton Sound korábban bejelentett nevei mellé, köztük olyan headlinerek, mint a „digitális zeneszerkesztés innovátora" Richie Hawtin, a techno nápolyi nagykövete Deborah De Luca, az ausztrál dj/producer FISHER, vagy a legendás német dj, Sven Väth. Szintén a fő sorban lép majd fel Jamie Jones & Joseph Capriati, Chris Liebing, Meduza, Pan-Pot vagy Reinier Zonneveld live produkciója. Mindez június 29. és július 2. között, Zamárdiban.

olvass tovább

5 ok, hogy miért fontos az önszeretet

A minap szembejött velem az a gondolat, hogy manapság egy mozgalom vette kezdetét az önszeretet hirdetésének nevében. – Van benne valami. Tényleg a csapból is ez folyik. Sok esetben nem is igazán értjük, hogy mit jelent pontosan az önszeretet. Ahogyan a gyakorlati részét sem, hogy hogyan is ápoljunk igazán jó kapcsolatot önmagunkkal. Mindezt teljes homály fedi és éppen ezért is, beletörik a bicskánk. Azt hiszem, első körben azt kéne rendbe tenni, hogy miért kap ekkora hangot az önszeretet a mai világban és miért éri meg komolyan venni a fontosságát.

olvass tovább

Hogyan kezeld az önző embereket?

Ha van olyan családtagod, partnered, barátod vagy munkatársad, aki mellett úgy érzed, hogy láthatatlan vagy, mert ritkán figyel a szükségleteidre, tudd, hogy nem vagy egyedül. Vannak emberek, akik képtelenek magukon kívül másokra is gondolni vagy beleképzelni magukat más helyzetébe, mert annyira énközpontúak. Mi velük szemben a helyes reakció?

olvass tovább

Hol a határvonal a fellángolás és az igaz szerelem között?

  • 2022. március 30.

Sokan úgy vélik, hogy életünk során csak egyszer szeretünk igazán, minden korlát és határ nélkül. Hogy csak egyszer tapasztaljuk meg, mit is jelent teljesen önzetlenül átadni magunkat egy érzésnek, ami több nálunk. De milyen is az igazi szeretet? Fellángolás, vagy inkább valami sokkal erősebb kapcsolódás?

olvass tovább

Tovább emeli a szintet – Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Mild Hybrid Tekna+

A Qashqai divatot teremtett. Amikor 2006-ban megjelent az európai piacon a Nissan ezzel a típussal, még nem tudhattuk, hogy pár év, és mindenki csak azt fogja mondani – crossovert akarok! Hogy mennyire tudható be ez a mánia a Nissannak? Hát szerintem nagyon. A magasra épített autók divatját ugyanis ez a forma alapvetően meghatározta és beégett mindenki agysejtjeibe. Lehet szeretni, vagy nem szeretni ezt a kategóriát, de már megkerülni lehetetlen.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább