Kulcsszó keresés /


A legnagyobb kommunikációs hibák

  • 2022. január 22.

Nem sok ember hajlandó elismerni, hogy rossz vezető. Ugyanez igaz a kommunikációra is. A legtöbb ember azt állítja, hogy megfelelő kommunikációs készséggel rendelkezik. Végtére is, beszélnek veled, nem igaz?

olvass tovább

A kisebb üzletek lettek az elmúlt év drágulásainak legnagyobb vesztesei

  • 2022. január 04.

Már egy éve tart az Oroszország és Ukrajna között zajló háború, amely ugyanúgy jelentős hatással volt az inflációra, mint a banki kamatokra és az energiaárakra, azonban emellett olyan szokásokra is, mint a vitaminvásárlás vagy a bikiniszezonra való készülődés. Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója, e-kereskedelmi szakértő összefoglalta az elmúlt egy év tapasztalatait.

olvass tovább

Drágulnak a vitaminok, van, ami közel kétszer annyiba kerül, mint tavaly

  • 2021. december 18.

Tavaly egyes népszerű vitaminokból annyit vásároltak az emberek, hogy a C-vitamin több helyen is hiánycikké vált. A vitaminok iránti kereslet idén viszont valamelyest csökkent, ennek egyik oka a drágulás, a másik pedig, hogy a koronavírus okozta kezdeti pánik 2021-re kicsit alábbhagyott. Minden időszaknak megvannak a slágertermékei, a koronavírusnak köszönhetően az elmúlt két évet viszont teljes hullámzás jellemezte a piacon – osztotta meg tapasztalatait Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

Kerttervezés lépései kezdőknek

  • 2021. december 09.

Amikor egy komplex feladattal állunk szemben, csábító lehet egyből belevágni, hiszen ezzel rengeteg időt nyerhetünk. Ám ha a feladat elvégzését nem előzi meg egy gondos tervezési folyamat, az rengeteg nem várt problémát szülhet. Egy házépítés során például mindig azzal kezdünk, hogy megtervezzük mind a kész ingatlant, mind pedig az oda vezető utat — az elvégzendő feladatokat, az alapanyagok mennyiségét és az ezekkel járó költségeket. Nincs ez másképp az otthonunk kültéri részénél, a kertünknél sem!

olvass tovább

Canissi Szabóság - Méretes öltönyök, extra törődéssel

  • 2021. december 06.

A férfi méretre szabott öltönyök jeles magyar márkájává nőtte ki magát a Canissi. A Canissi Szabóság alapítója, tulajdonos-ügyvezetője Kanizsai Szilvia elárulja, hogyan dolgozik, hogyan küzdi le a vállalkozása útjába gördülő akadályokat és mi sarkallta arra, hogy a klasszikus eleganciát újra életre hívja Budapesten?

olvass tovább

Ez az öt egyszerű lépés óvhatná meg a magyar kkv-kat a milliós károktól

  • 2021. november 28.

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy kitörölték azokat. „A cégek nem szívesen beszélnek ezekről a problémákról. Sőt az is jellemző, hogy ha megtörtént a baj, akkor elgondolkoznak, de a „tűzoltáson” kívül mégsem tesznek hosszú távon semmit. Pedig, ha mindössze öt fontos szempontot figyelembe vesznek és ezekre időt és pénzt is áldoznak, sokkal biztonságosabbá tehető az informatikai rendszerük” – osztotta meg tapasztalatait Juhász Viktor, a felhőmegoldásokat szállító iSolutions Kft. ügyvezetője.

olvass tovább

A decemberi forgalom megcsappan a Black Friday miatt

  • 2021. november 16.

A Black Friday szokása négy-öt évvel ezelőtt kezdett el begyűrűzni hazánkba, és alaposan megváltoztatta a vásárlói szokásokat. Míg a korábbi években jellemző volt a karácsony előtti, decemberi nagy roham mind az online térben, mind pedig az üzletekben, mára ez szétvált, és az arányok eltolódtak. Bár a vásárlóközönség Magyarországon is nyitott az eredetileg amerikai gyakorlatra, azonban itthon sok kereskedő megpróbál visszaélni az akciók nyújtotta lehetőségekkel, vagy éppen hiteltelenné teszi ezt az egyébként remek kezdeményezést – hívta fel a figyelmet Krajnyák Tamás, a Laptophardware.hu operatív vezetője.

olvass tovább

A legjobb munkatársait veszítheti el az a cég, aki nem biztosít home office-t

  • 2021. október 01.

Bár a legtöbb irodában újraindult az élet tavasszal, sok cég választotta hosszú távon is a hibrid működést, vagyis a home office és a személyes jelenlét kombinációját. Másfél év alatt rendkívül fontossá vált az otthoni munkavégzés lehetősége nemcsak a munkáltatók, hanem a munkavállalók számára is. „Olyannyira átalakulóban van a régi rendszer, hogy egyes ágazatokban a legjobb munkatársakat csak akkor fogja tudni megtartani egy cég, ha biztosítja számukra a home office-t. Mindezt pedig a lehető legprofibb informatikai és digitális háttértámogatással teheti meg” – osztotta meg tapasztalatait Juhász Viktor, a felhőmegoldásokat szállító iSolutions Kft. ügyvezetője.

olvass tovább

Hiába a szakemberek figyelmeztetése, csak akkor használnak fényvédőt a magyarok, ha nyaralni mennek

  • 2021. augusztus 25.

Hiába hangoztatja egyre több szakember, és olvashatunk egyre gyakrabban arról, hogy nem csupán a vízparton töltött nyaralás idején, hanem egész évben, folyamatosan szükséges a fényvédelem, úgy tűnik, hogy ebből a szempontból még nem túl tudatosak hazánkban a fogyasztók. Jól mutatják ezt a 2020-as és a 2021-es adatok is, ugyanis ahogyan visszaesett az utazások és nyaralások lehetősége, úgy csökkent a kereslet a fényvédők iránt - mutat rá a jelenségre Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója. Hasonló a helyzet a rovarriasztó szerekkel kapcsolatban is, ám ezt leginkább az elmaradt szúnyoginvázió indokolja.

olvass tovább

'Látni emberi sorsokat, amelyeknek ilyen módon te is részese lehetsz.' - Beszélgetés Csabányi Attilával, a Türkiz étterem üzletvezetőjével

Csabányi Attila a Türkiz étterem üzletvezetőjeként magasra küzdötte fel önmagát. Ehhez nagyban hozzájárult a munkához való hozzáállása, valamint életszemlélete. Vele beszélgettünk a vendéglátóipar jelenlegi helyzetéről, kitartásról, valamint arról, hogy mi tud motiválni egy embert ennyi eltöltött szakmán belüli év után is.

olvass tovább