Kulcsszó keresés /


A hiteles ember az emberközeli módszer mögött- Gurbó Éva MORA®

  • 2022. augusztus 15.

Mindig is úgy gondoltam, hogy egy módszer nagy részben az azt képviselő emberektől lesz hiteles. Amikor egy segítő szemében ég a tűz és évtizedekig nem alszik ki, már félút ahhoz, hogy az ember jobban legyen. A történelmünk során mindig ezek a nyughatatlan elmék vitték előrébb a világot és segítették a fejlődést.

olvass tovább

Életleckék, melyektől csak erősödni fogunk

  • 2022. július 20.

Az életben rendkívül fontos a fejlődés, ami csekély eséllyel tudna működni, ha nem találkoznánk olykor kemény leckékkel. Vannak olyan élethelyzetek, melyek igenis arra ösztönöznek minket, hogy megvívjuk a csatáinkat és ezáltal sokkal erősebb személyiséggé tudjunk formálódni.

olvass tovább

Hogyan fogadjuk el a szeretetet?

Fogalmam sincs hogy kéne engednem, hogy szeressenek, mert ez egy olyan képesség, amit gyerekkorban kéne elsajátítani, hogy természetes legyen felnőttként a magabiztosság. Olyan, mint a beszéd, ha nem akkor tanulod meg, amikor fejlődésben vagy, kemény munka, hogy felcseperedvén magadévá tedd.

olvass tovább

Az ellentmondás feloldása – A kínai autógyártás jelene és jövője 2. rész

A kínai kormány tehát roppant nagy tőkét és energiát fektet a saját autógyártás fejlesztésébe. Nem csoda, hiszen európai példa mutatja, hogy könnyedén tud ez az iparág a gazdasági fejlődés jelentős mozgatórugójává válni, két számjegyű százalékos hozzájárulásával a GDP-hez. De Kína más módszerekkel próbálja elérni, hogy az elektromos autók elterjedjenek, mint az USA vagy Európa.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Az egyedülállók mentálisan erősebbek?

Egy párkapcsolat sokak számára burok, védelmet nyújtó komfortzóna. Egy érzelmi biztonságot nyújtó szerelemben van, hogy egészen összeolvadunk, amőbapárok leszünk, összefonódva, harmonikus szimbiózisban éljük mindennapjaikat. Életünket a többes szám bejáratott és kényelmes dualizmusa hatja át: barátaink, hobbink, szabadidőnk, kedvenc filmünk, olvasmányaink, a sport, amit űzünk.

olvass tovább